Fitness Seller

Weight gainers effective for a 15 year old?

Syl

Novice
Waardering
0
Ik ben een 15 jarige jongen, rond de 50 kg
En ik moet wat gewicht aankomen,
Ik heb een weight gainer gekocht, maar ik vraag me af hoelang het duurt voordat ik het effect ervan ga zien.
En of het uberhaupt wel effect op me zal hebben?
Kan iemand deze vragen beantwoorden
Hartelijk dank. :D

praat gewoon nederlands jah

I think it would be better if you searched for a board that's in youre own language. No offence, but this just doens't work properly.

Watskeburt?

Ok, genoeg gedold. We zijn allemaal jong geweest en hebben ons allemaal in de ogen van ouderen vreemd gedragen (sommigen zijn die fase trouwens nooit echt voorbij gekomen :D )

@TS:

Ik denk dat je nog niet aan WG'rs ed moet beginnen. Je bent pas 15 en zit nog volop in de groei.

Geef je lichaam eerst de kans op gewone uitgebalanseerde voeding te groeien. Als je denkt dat je niet voldoende calorien oid binnen krijg verhoog dan je gewone voeding.

Helemaal eens met 3XL.

Ik snap dat het moeilijk kan zijn met insecurities en alles, maar je moet het niet forseren. Weight gainers niet gebruiken onder 20 jaar zou ik zeggen. Gewoon wat minder in de spiegel kijken en minder op de weegschaal staan. Live your life!

eerst beginnen met al veel te eten , lees de voedingsectie door. Als je dan nog slecht aankomt door een te snelle stoffwisseling, Kan je dit mischien gebruiken. Maar supplementen zijn slechts een aanvulling van je voedingschema, een weightgainer is neit schadelijk voor je groei als dat je vraag beantwoord :)

zorg er voor dat je eerst een goed voedingsschema hebt en een goed train schema, doe het wel en beetje rustig je bent nog maar 15 en je zal geen arnold worden binnen 1 jaar. hou er ook rekening met je gewrichten je bnet nog in de groei. het hormoon testosteron gaat ze hoogste niveau nog krijgen. een losse gainer zal weinig tot niks helpen.

Terug
Naar boven