AndroidHealthClinic

Verkocht Weightlifting shoes Adidas

bongo

Dutch Bodybuilder
Waardering
20
Lengte
1m88
Massa
130kg
Mooie weightlifting shoes van adidas wegens beeindiging van de sport,het zijn de ironworks III schoenen.
De maat is 44 2/3 maar is voor maat 43 en dan passen ze perfect want ik heb zelf ook die maat...
Zijn bijna niet gebruikt dus zien als nieuw uit....
Prijs is €65,-

Af te halen in halingen of versturen

CIMG0037.jpg

CIMG0038.jpg

CIMG0040.jpg

Laatst bewerkt:
Hoeveel trainingen heb je ze aangehad? Hoeveel kost verzending naar België?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb ze zo'n 8x aan gehad en door meerdere blessures niet meer gebruikt,en kan nu helemaal niet meer trainen daarom te koop.
Versturen naar belgie kost 10euro...

Is er een manier om deze ergens te passen? Ik heb grote interesse

Zijn het ironworks III !? kosten 76 eurie's nieuw ;-)

Laatst bewerkt:
Zijn het ironworks III !? kosten 76 eurie's nieuw ;-)

ooh waar dat dan en is dat allemaal inc,deze zijn ook nog als nieuw hoor...
Maar kan wel iets vanaf dan...

---------- Post toegevoegd Sat 31 Dec 2011 om 20:29 ----------

Is er een manier om deze ergens te passen? Ik heb grote interesse

Ja bij mij thuis kan je ze passen in harlingen dus en prijs word nu €50,-en als je maat 43 hebt passen ze echt goed want die maat heb ik ook.
dus zie maar even...

Ach 50euro is de prijs en anders blijven ze lekker liggen,dus het zal mij verders een worst zijn....

Hoe wordt het geregeld ivm opsturing? Ik ga zoiets niet laten schieten :d
Ik heb le coq sportif van maatje 43-44. Normaal zou ik hierin toch moeten passen neem ik aan?

Hoe wordt het geregeld ivm opsturing? Ik ga zoiets niet laten schieten :d
Ik heb le coq sportif van maatje 43-44. Normaal zou ik hierin toch moeten passen neem ik aan?

Ik stuur ze 1voor 1 naar je toe,past die dan krijgje de 2e schoen toe gestuurd whaha....
Gewoon in een schoenen doos aangetekend bv,geld maak je over naar mijn reknm,passen ze niet stuur je ze terug en krijg je geld terug...
Zo makkelijk gaat het...

Hey Bongo,

Zijn ze nog beschikbaar? Weet je ook wat het verschil is met de andere schoenen van adidas. De powerperfect en ironworks 2 zijn ongeveer even duur. Zit er ook hout achter in de hiel van de ironworks die je aanbied of heeft het meer met pasvorm te maken? Ik zou ze voornamelijk voor olympisch gewichtheffen willen gebruiken.

Terug
Naar boven