Fitness Seller

Wel aangekomen maar geen visueel verschil...

borst is wel iets vooruitgegaan, maar schouders lijker achteruit gegaan te zijn?

Je eet niet genoeg..

Borst is iets beter, je hebt wat meer tan, maar buiten dat zie je dat je armen er niet goed aan gedaan hebben..
Meer eten. Anders groei je niet.

Hij komt 6kilo aan, en jullie komen vertellen dat hij meer moet eten? Ga slapen jongens, het is kinderbed tijd.

Verdeel die kilo's eens over heel je body oppervlak, dan is 6kg niet meer zoveel.
Vooruitgang boek je vanzelf als je op deze manier door gaat.

Hoe zit het met je benen? Krijg je wat meer quads?

• Topic Starter Topic Starter
Hij komt 6kilo aan, en jullie komen vertellen dat hij meer moet eten? Ga slapen jongens, het is kinderbed tijd.

Verdeel die kilo's eens over heel je body oppervlak, dan is 6kg niet meer zoveel.
Vooruitgang boek je vanzelf als je op deze manier door gaat.

Hoe zit het met je benen? Krijg je wat meer quads?

Ja dat dacht ik zelf ookal, hoezo meer eten als ik per maand 1kg aankom, vind ik toch wel netjes.
Me benen lopen achter op de rest maar daar ben ik zeker mee bezig laatste tijd, vind het alleen raar dat ik geen visueel verschil, misschien is hier een verklaring voor?

Te weinig gegeten, je hebt maby wel Kg's gepakt maar je hebt ook ingeleverd! wat ik zelf doe is mijn maten bij houden, dan zie ik exact waar ik verlies en win.

Laatst bewerkt:
Hij bedoelt dat je quads bijv groter zijn geworden en je schouders kleiner ( zoals die andere gast zegt ).

Ik denk zelf dat het bullshit is maarja.

Terug
Naar boven