MuscleMeat

Wel op niet een kuur

Status
Niet open voor verdere reacties.

den0070

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
90kg
Ik zit al een tijdje te kijken voor een kuur, ben nu al een maandje informatie aan het zoeken maar kom niet echt specifiek antwoord vinden ik mijn volgende vraag:
Ik ben 19 jaar oud en train nu ongeveer 2jaar, verder ben ik volgroeid en zal niet veel groter (hoogte) meer worden.

Ik zat te denken aan 2x (200tabs) Dbol met elke dag 30mg.

Wat vinden jullie ervan?
Ben ik hier al aantoe, ik ben het ergste bang voor onvruchtbaarheid. zal dit nu voor kunnen komen?

Alvast bedankt

Kan je doen, geleidelijk opbouwen, begin eerst met 20mg, paar dagen later 25mg, dan 30 mg.

Na Dbol ga je best voor een nakuur Nolvadex.

Je gaat heus niet onvruchtbaar worden van deze ene kuur.

Wat je ook zo kunnen doen als eerste kuur is starten met winstrol tabs (40-50mg /dag).

• Topic Starter Topic Starter
Ik had ook al beetje die verschillen op gezocht tussen winstrol en Dbol, maar ik snap niet echt de verschillen ertussen?

hou op man

drop je voeddnigsschema eens

en dbol niet op of afbouwen

maar je kan nog genoeg gainen

of ben je 82 kilo met 3%?

Je bent te jong en je kan nog makkelijk aankomen. Maar ja je hebt al maanden research gedaan en je bent dus vastbesloten tegen elk afwijzend advies toch in te gaan.

Weetje wat knikker lekker dbol erin. Loop er 6 weken met een plofkop bij en paar kg vocht. Daarna stop je ermee alles foetsie weg. En dan? Wat wil je ermee bereiken? Basis slecht, alles slecht.

Laatst bewerkt:
Ja Dbol is idd veel vochtophoud.

Kan je doen, geleidelijk opbouwen, begin eerst met 20mg, paar dagen later 25mg, dan 30 mg.

Na Dbol ga je best voor een nakuur Nolvadex.

Je gaat heus niet onvruchtbaar worden van deze ene kuur.

Wat je ook zo kunnen doen als eerste kuur is starten met winstrol tabs (40-50mg /dag).

lekker advies dit:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven