MuscleMeat

Welk kaartje heb jij gekcoht voor oudjaar?

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Opa zal met Hertemans tijdens oudjaar in de Lexion zijn, aangezien daar een zaal speciaal gereserveerd is voor Club Sensual.

Waar ga jij heen met oud en nieuw?

Ik heb kaartjes gekregen om t bij vrienden thuis te vieren... ik wil t dit jaar niet te bond maken aangezien mn kuurtje start op 2 januari. Goed voornemen he?:D ;)

• Topic Starter Topic Starter
inVorm zei:
Ik heb kaartjes gekregen om t bij vrienden thuis te vieren... ik wil t dit jaar niet te bond maken aangezien mn kuurtje start op 2 januari. Goed voornemen he?:D ;)

Ach kom, je kunt best 'iets' uit de band springen hoor, dan start je hem 4 januari, who cares? :)

Sorry, kan niet als ik uit de band spring doe ik t goed en ben ik 3 dagen naar de klote. Nee hoor, ik heb hier nu zo naar toe geleefd en 2 januari komt lekker uit voor mn gevoel op een maandag enzo. Daarbij rustig aan doen kan ook leuk zijn :)

Bij mij zijn de kaartjes voor Extrema NYE in the pocket.

geen idee moet nog gauw wat regelen???

IK heb ook nog geen kaartjes wil naar de Lexion maar nog geen vriendin kunnen overtuigen met mij te gaan.

• Topic Starter Topic Starter
Goed geregeld in de Lex; alleen vrouwen en stellen entree, geen groepjes gefokte haantjes dus, krijg ik ook eens een avondje écht uit ipv de hele tijd te letten op m'n vriendin :thumbs:

Purple zei:
IK heb ook nog geen kaartjes wil naar de Lexion maar nog geen vriendin kunnen overtuigen met mij te gaan.
Weet niet of je het vervelend vindt om alleen te gaan. Je mag je gerust bij ons aansluiten.

Ik heb een kaartje voor QrimeTime, maar ik twijfel of ik wel wil gaan... Heb eerlijk gezegt weinig zin om de trein van half 8 smorgens nog naar maastricht te nemen en om 12 uur de dag erna pas in bed te liggen...

Stop dan even in Eindhoven, is nog een afterparty in de rechter tot 13:00 :)

smokey juul zei:
Ik heb een kaartje voor QrimeTime, maar ik twijfel of ik wel wil gaan... Heb eerlijk gezegt weinig zin om de trein van half 8 smorgens nog naar maastricht te nemen en om 12 uur de dag erna pas in bed te liggen...

Ah joh, kom op man! Beetje gaar in de trein zitten, beetje lache om mensen die nog harder uit hun plaat zijn dan dat jij bent. Altijd leuk, hoor der gewoon bij. En het feest zelf wordt echt wel vet! Ook al moet ik naar huis lopen na afloop ik ga dus echt wel :D

verkoop het kaartje dan maar voor een echt DBB-spot prijsje aan mij!!! :D

Ik ga met m'n ouders oliebollen bulken, telt dat ook mee? :)

Ik ga ook mutsen (thuis bij mams en d'r vrijer en m'n broertje, z'n vrouw en kids en mijn vriendin) ... shit dat kon wel eens een heeeele lange avond worden besef ik me ineens... maar ik hoef niet te rijden, dus drank kan veel goedmaken.

jackies geloof ik... heb alleen de kaartjes nog niet gezien :(

Ik ga uit in Amsterdam, nog geen idee waar ik precies heen zal gaan

O&N waarschijnlijk in antwerpen, afteren op 1 jan in de hemkade, crazyland NYE

Crazyland en daarvoor een van de club feestjes in Adam

Terug
Naar boven