XXL Nutrition

Welk P2P programma gebruik jij?

Black Knight

Fan of Debra LaFave
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
73
Lengte
1m87
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Aangezien zowel Kazaa als Limewire (de laatste om onverklaarbare reden) niet meer draaien om mijn systeem ben ik benieuwd welk p2p programma jullie gebruiken of aanraden.

shareaza??

ps: limewire pro al geprobeerd? doet ie het ook niet?

Ik haal alles van torrentsites. Snel en al goede film, progjes zijn we te vinde.

Zit veel op
LuckyTorrents

Limewire is mijn p2p

DC++ gebruik ik

Azureus (Bittorrent). P2P verder nooit, mij te traag.

limewire al jaren

DC++ Of Bearshare.

Probeer amule eens ... opensource dus geen verstopte rommel.

Limewire, maar de meeste downloads doe ik gewoon via de nieuwsgroepen. Een enkele keer, als ik echt een specifiek nummer wil hebben, zoek ik op Limewire.

Limewire pro hier

Toch eens Limewire pro proberen, schandalig snel! :D
De normale Limewire is idd erg traag.

Wat zou ik daar moeten vinden dan? Buiten wat ik al via andere bronnen naar binnen haal.

Enige grappige van Limewire vond ik de mogelijkheid om te speuren in disks van mensen die hun instellingen verkeerd hebben staan. Menig creditcard account ingezien. Nooit misbruikt, maar geeft wel aan hoe listig die programma's kunnen zijn.

Had ook een heel huis kunnen laten bouwen met enkele tienduizenden bakstenen meer. De bestellijsten stonden al klaar op een account.

Ga nou maar gewoon ff over naar Soulseek jongens. Dat is hét programma voor échte muziekliefhebbers :D Ja als je die commerciele pulp wil hebben moet je idd bij limewire blijven :p

Kan je meteen even door mijn 28.550 mp3'tjes browsen :D

Terug
Naar boven