MuscleMeat

welk product nemen

ouri

Advanced Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m76
zou graag willen overstappen heb nu 100 % pure whey sensation ...

en zou graag eens iets anders nemen een maat van mij nam crack ofsoiets (zwarte doos) zat creatine,eiwitten enzovoort in ...

ik zou beetje willen bijkoman in men spiermassa dus veel eiwitten mogen liefst een mix ofso zoda ik 1 goei product heb zonder al teveel andere producten te hoeven kopen .
groetjes

zou graag willen overstappen heb nu 100 % pure whey sensation ...

en zou graag eens iets anders nemen een maat van mij nam crack ofsoiets (zwarte doos) zat creatine,eiwitten enzovoort in ...

ik zou beetje willen bijkoman in men spiermassa dus veel eiwitten mogen liefst een mix ofso zoda ik 1 goei product heb zonder al teveel andere producten te hoeven kopen .
groetjes

hoe zit het met je vetpercentage enzo, ben je beetje langs de ecto kant of sta je iets dikker. als we deze info hebben kunnen we miss je eerder naar de kant van zuivere eiwitten met eventueel creatine duwen of langs de andere kant een goeie weightgainer ter aanvulling

Koop kipfilet, kwark en noten. Dat gaat je een hele hoop meer massa brengen dan een paar lullige sups.

Je gebruikt eiwitten en wilt overstappen naar iets van crea ofzo? Je hebt duidelijk geen idee waar je mee bezig bent, en waarom je deze sups neemt. Verdiep je er eens in zou ik zeggen, begin met de stickies hier.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
hoe zit het met je vetpercentage enzo, ben je beetje langs de ecto kant of sta je iets dikker. als we deze info hebben kunnen we miss je eerder naar de kant van zuivere eiwitten met eventueel creatine duwen of langs de andere kant een goeie weightgainer ter aanvulling

ik ben 177 groot 9.6% vet toen ze me gemeten hebben vorige week
mijn gewicht is ongveer 70 killo zou graag wat spiermassa bijkweken (zeker biceps)

---------- Toegevoegd om 16:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------

Koop kipfilet, kwark en noten. Dat gaat je een hele hoop meer massa brengen dan een paar lullige sups.

ik eet elke da kippefilet noten bananen pindakaas etc dus

ok je gaat dus van een beachboy look, zou dan gewoon eiwitten nemen whey en miss wat night protein(krijgt goeie comments) creatine kan natuurlijk ook wat helpen neem dan gewoon wat monohydraat (zoek naar creapure).

en je wil grotere biceps, ben je eerlijk of wil je gewoon bredere armen :D -> wil iedereen natuurlijk: mijn 'gouden' tup hier rond is: train je triceps harder ipv biceps, u armen zullen veel 'stoerder' uitzien als je deze traint :D

joe

ok je gaat dus van een beachboy look, zou dan gewoon eiwitten nemen whey en miss wat night protein(krijgt goeie comments) creatine kan natuurlijk ook wat helpen neem dan gewoon wat monohydraat (zoek naar creapure).

en je wil grotere biceps, ben je eerlijk of wil je gewoon bredere armen :D -> wil iedereen natuurlijk: mijn 'gouden' tup hier rond is: train je triceps harder ipv biceps, u armen zullen veel 'stoerder' uitzien als je deze traint :D

dus creapure alleen als product.?
uim ja triceps harder trainen ik train 4 dagen in de week
maandag benen
dinsdag borst en biceps
woensdag cardio half uurtje)
donderdag rug en triceps
vrijdag schouders
grote spiergroepen nemen we 4 a 5 oefeningen kleindere 3 oefeningen
triceps dus 3 oefeningen na de rug per week

Kijk hier eens in de supplementen top 100 , mijn favoriet is creatine monohydraat van xxl nutrition .
Een goedkoop product en het werkt echt, in tegenstelling tot de vele rotzooi die er op de markt is.
Natuurlijk is goede voeding, veel slaap en een goed trainingsschema het belangrijkste, als dat in orde is kan je denken aan supplementen.

Indien alles in orde is, en je gebruikt al: Whey, creatine, zou je eens moeten kijken naar wat je nog meer wilt. Meer energie? Ga dan bijv. voor: Guarana. Wil je meer concentratie, ga dan voor nootropics zoals: DMAE, vinpocetine, gingko(?), piracetam en zijn aanverwanten. Wil je meer pomp, ga dan voor: cacao, GPLC, nitraten.
Verder zou ik boeken aanschaffen, misschien iemand die je motiveert en nieuwe dingen leert, veel rond lezen op verschillende bodybuilding forums. Hier heb je namelijk veel meer aan. Als ALLES in orde is, zou je kunnen denken aan: anabolen, en illegale maar werkende hulpmiddelen voor in de cut.

Indien alles in orde is, en je gebruikt al: Whey, creatine, zou je eens moeten kijken naar wat je nog meer wilt. Meer energie? Ga dan bijv. voor: Guarana. Wil je meer concentratie, ga dan voor nootropics zoals: DMAE, vinpocetine, gingko(?), piracetam en zijn aanverwanten. Wil je meer pomp, ga dan voor: cacao, GPLC, nitraten.
Verder zou ik boeken aanschaffen, misschien iemand die je motiveert en nieuwe dingen leert, veel rond lezen op verschillende bodybuilding forums. Hier heb je namelijk veel meer aan. Als ALLES in orde is, zou je kunnen denken aan: anabolen, en illegale maar werkende hulpmiddelen voor in de cut.

met anabolen begin ik niet !
ik heb
-veel eiwitten nogdig .
-en wil groeien in men spieren . (niet in vet enkel spieren )
crack?

Crack is een pre workout booster ? Zal weinig helpen tot groei in spieren.
Veel eiwitten staat gelijk aan Eten, Eten eventueel Whey eiwit shakes erbij.
Groeien in spieren betekend, Veel eten, uiteraard trainen met goed trainingschema en voldoende rust.

je zegt dat je eiwitten nodig hebt
dus dan zeg ik whey
wil je meer spieren, meer eten en harder trainen

Terug
Naar boven