XXL Nutrition

Welk progje gebruik je voor MP3?

Zelda

Monstrous Giant
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
52
Als trouw Kazaa gebruiker voor MP3 bestandjes ben ik toch wel een beetje van de leg nu de stekker er uit is. Wat gebruiken jullie voor het downloaden van losse MP3tjes?

limewire/usenet

limewire.

usenet heb ik al eens wat mee geklungeld, maar was nog niet heel geslaagd (wat ik binnenkreeg, kwam wel heel rap binnen overigens)

limewire - perfect kan eigenlijk alles vinden wat ik wil hebben, geen beschadigingen

torrentspy. Ik download alleen complete albums, zijn daar volop te vinden.

ah misschien ook wel handig.

isohunt en torrentspy, maar ik download ook meestal volledige albums :)

Soulseek met stip beste P2P programma naar mijn mening. Vind er echt bijna alles, vooral voor onbekende muziek ideaal. Werkt fijn dat je users in je lijst kan zetten en je vind er ook makkelijk complete albums mee ipv allemaal losse nummers.

Verder gebruik ik torrent sites voor albums.

je weet toch dat dat illegaal is en dat sabam nu je ip tracet ?

Meen je dit nou? Ik durf ook wel eens een albumpje downloaden via de Torrents hoewel ze er meestal niet lang meer opstaan.

Voor losse mp3tjes gebruik ik LimeWire PRO. Afhankelijk van de populariteit van de song komen ze behoorlijk snel binnen daarmee.

LimeWire is makkelijk en snel, goed te doen :thumbup:

Als trouw Kazaa gebruiker voor MP3 bestandjes ben ik toch wel een beetje van de leg nu de stekker er uit is. Wat gebruiken jullie voor het downloaden van losse MP3tjes?

Bearshare, echt super snel had er veel betere ervaringen mee als met limewire.

Limewire, en bearshare zijn te downloaden in het software topic trouwens ;)

Hier in België ook hoor, je mag downloaden maar niet uploaden.

Bearshare
snelste dat ik al gebruik hebt

Terug
Naar boven