XXL Nutrition

Welk Supplement Raden jullie aan?

2050

Dutch Bodybuilder
Waardering
15
Lengte
1m78
Massa
77kg
Vetpercentage
7%
Hey,

Na een tijdje No xplode te gebruiken, ben ik van plan om een ander pre workout supp te proberen.. Zou echt nietmeer zonder dat extra pumpje en energy boost kunnen! Dus..

Welk supp raden jullie me aan? Nox pump extreme, Jack3d, Crack, of Nano vapor? Of andere?
[FONT=Arial,Helvetica,Geneva,Swiss,SunSans-Regular]
[/FONT]

Laatst bewerkt:
Vriend van me verteld mij meestal wel goede verhalen over Crack..

Unleash V2 al geprobeerd?

Schijnen mensen ook wel lekker op te gaan:)
en Rene (xxl) vertelde dat ze 5 bb'ers die onder de naam xxl nutrition staan een paar potten hebben gegeven en dat unaniem Unleash V2 er het beste uit kwam;)

kan zijn dat er iets niet 100% klopt maar dat kan je navragen aan Rene;)

NOX pump werkt voor mij het beste heb laatst een sample van crack geprobeert merkte wel lichte energieboost en pomp maar toch niet vergelijkbaar met NOX pump en unleash werkt ook wel goed maar hij voelt anders aan vind ik je bent er wel sterker door maar niet zenuwachtig of super energiek

• Topic Starter Topic Starter
NOX pump werkt voor mij het beste heb laatst een sample van crack geprobeert merkte wel lichte energieboost en pomp maar toch niet vergelijkbaar met NOX pump en unleash werkt ook wel goed maar hij voelt anders aan vind ik je bent er wel sterker door maar niet zenuwachtig of super energiek
Hmm oke bedankt. Heb je al eens gehoord van Nano vapor? Blijkt ook een super product te zijn, Twijfel erg hard " Link: [Link niet meer beschikbaar] "

Crack werkte bij mij goed maar je word het snel gewend waardoor je moet overdoseren en de pot na 2 weken al op is.

Gebruik nu 2 weken fast diet 2 caps 45min voor mijn training en dit geeft heel veel energie die zeker 3-4 uur duurt en de werking neemt niet af,
is wel een fatburner maar gebruik deze als pre-workout.

Laatst bewerkt:
Crack werkte bij mij goed maar je word het snel gewend waardoor je moet overdoseren en de pot na 2 weken al op is.

Gebruik nu 2 weken fast diet 2 caps 45min voor mijn training en dit geeft heel veel energie die zeker 3-4 uur duurt en de werking neemt niet af,
is wel een fatburner.
Hmm, een fatburner heb ik nou niet meteen nodig, Maar kan mss wel goed vanpas komen als ik begin met cutten!:p

NaNO Vapor is zeker een goed supplement :)

NO shotgun V3

niets is beter imo

Het is een pre workout booster. Zelfde als No Xplode dus. Of No Xplode OF NaNO Vapor

Elke PWO reageert per persoon weer anders. Het lijkt me dus verstandig om niet meteen een hele pot of meerdere aanteschaffen. Bijv van NOX PUMP kan je 1 zakje bestellen en van Superpump250 etc.

Mijn advies is dus ook om eerst wat samples te vragen en wat losse proefzakjes te proberen en dan tot de conclusie komen op welke jij het best reageert.

Had je trouwens hier niet genoeg adviezen gekregen? (Je andere topic)
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/vervanger-voor-n-o-xplode-239765/

Laatst bewerkt:
hoi

ik heb ook 2 maanden no xplode gebruikt, crack is een maatje minder,
maar xtreme nox pump raad ik aan, vergeet nooit dat je lichaam de creatine kan gewoon worden , dus af en toe eenss veranderen van crea is beter v de pump:)

ik heb ook 2 maanden no xplode gebruikt, crack is een maatje minder,
maar xtreme nox pump raad ik aan, vergeet nooit dat je lichaam de creatine kan gewoon worden , dus af en toe eenss veranderen van crea is beter v de pump:)

Dat zal eerder aan de beta aline of caffeine liggen gok ik zo:p
die 3gram creatine die je neemt maken niet dat verschil hoor..

tsssssssss

no xplode & cellmass& xpand poeder of capsulles zijn tot nu toe de beste cratines die ik heb gebruikt ,, en heb onder vonden , bv creakalyn heb ik ook gebruikt ,, daar heb ik niet van kunnen genieten :o:o:o
nu eens de xtreme nox pump proberen

Terug
Naar boven