XXL Nutrition

Welk supplement voor goede vooruitgang

FreeStyl3R

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
77kg
Hallo, Ik ben net nieuw hier en kom er mischien beetje vroeg mee.
maar welk supplement zou ik het beste kunnen pakken om volgende meivakantie, twee weken eens lekker kunnen knallen zodat ik al wat resultaten zie?
Ik doe nu een 3 daags schema, wat zou dan ook de beste trainverhouding zijn? elke dag een sessie, of iets anders?
Zelf zat ik te denken aan Nitro-tech en/of Cell-tech pro series.
Wie heeft een goed idee?

Alvast bedankt, Bart

Laatst bewerkt:
Resultaat gaat niet snel en zeker niet in 2 week.

Even in 2 weken resultaat boeken dmv een supplementje? Dat lukt je zelfs met AAS nog niet :P

• Topic Starter Topic Starter
Oke, Dankjewel voor deze reactie's al..
maar niemand een idee wat dan het bestte voor mij is? of iemand ervaring met Cell-tech crea?

Snel resultaat? hmm.. :scratch:

Heb veel geduld en eet goed en gebruik als aanvulling op je eten een goede whey en je komt al een heel eind.

Een goed voedingsschemaen je eraan houden is de sleutel tot resultaat.

Ik weetniet hoelang je traint, maar als je net begint zou ik eerst de boven genoemde dingen eerst in orde maken en dan kan je na een tijd als je echt op een doodpunt raakt altijd nog een keer creatine gebruiken.;)

Succes

• Topic Starter Topic Starter
Okee Thanx:)
Dan ga ik me wat meer op mijn voeding fixeren.
Ik loop denk ik te hard van stapel haha!

Ga 3500 kcal per dag eten en supplementeer met whey (isolate) direct voor je training. En neem direct na je training 5gr creatine monohydraat met 30gr dextrose.

in 2 weken heheheh, dream on.

Moest je op 2 weken tijd beach proof kunnen zijn voor de zomer, dan deed iedereen het... geduld, veel trainen en vreten!

Celltech HARDCORE. 7 Lbs in 7 dagen, pure muscle. :eek!:

cell-tech-boy.jpg

Bij mij in de sportschool is t nu ook veelste druk iedereen wil nog f snel alles strak trainen voor de zomer :( je moet telkens wachten als je wat wil gaan doen of ze lopen in de weg heel irritant :@

Ga 3500 kcal per dag eten en supplementeer met whey (isolate) direct voor je training. En neem direct na je training 5gr creatine monohydraat met 30gr dextrose.

Idd, meer dan dat moet je gewoon niet (whey, dextrose en aminos) maar eerst je voedingsschemarecht zetten en eten, ik herhaal ETEN, VEEL ETEN (en hard trainen)!! :D

Twee weken? Denk eerder aan twee jaar...

Bij mij in de fitness denken ze het in 2 maand te kunnen :mad:
veel te druk nu!

Bij mij in de sportschool is t nu ook veelste druk iedereen wil nog f snel alles strak trainen voor de zomer :( je moet telkens wachten als je wat wil gaan doen of ze lopen in de weg heel irritant :@

Is het dan echt overal even druk nu? blijkbaar ligt het probleem dus niet alleen in onze gym...

Is het dan echt overal even druk nu? blijkbaar ligt het probleem dus niet alleen in onze gym...

Jup hier ook hoor.

Ik ben zelfs vroeger op bepaalde dagen gaan trainen anders kom ik gewoon niet aan me workouts. Laatst zat er 1 serieus 20min iets bezet te houden en toen ik uiteindelijk vroeg hoelang die nog bezig was kreeg ik als antwoord: "uhh, weetniet tot ik moe ben ben wel even lekker bezig" Oke.. Niet eens setjes of ergens mee bezig zijn maar die zat gewoon domweg de heletijd te kloten. :lol:

Ik krijg eigenlijk vrij snel resultaat ??? zie in heel veel topics dat dat niet kan.

Ben sinds september vorig jaar van 54 kilo naar 104 kilo (vet) naar 90 kilo (abs zichtbaar nu) gegaan.

2 weken is misschien wat overdreven maar ik geloof wel dat je in 2 maanden een beachboy-fysiek kan krijgen als je alles perfect doet.

2 weken is misschien wat overdreven maar ik geloof wel dat je in 2 maanden een beachboy-fysiek kan krijgen als je alles perfect doet.

Je bedoelt dan beachboy als zoiets? Dat kan idd in 2 maand als je niet te vet bent.

20090615065800!Beach_boy_summer_time_2009.jpg

Maar deze beachboy vergt wel 1,2,3 jaartje(s) training

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven