MuscleMeat

Welk supplement

Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
69kg
Hallo mede BB's ,

Ik ben sinds een jaar serieus bezig met trainen en heb nu beslist om aan supplementen te beginnen.. Ik heb aan u b&f gevraagd wat zij mij aanraadde om te beginnen en zij zeiden dat ik met een super duo ( nr 1 en magnificent) al goed kom beginnen..

Wat vinden jullie hiervan? Mvg Wim

Ligt aan je doelstelling? Heb je in je training een plateau bereikt en wil je daar overheen of heb je het gevoel dat je slecht hersteld en zoek je iets dat daar misschien bij kan helpen?

• Topic Starter Topic Starter
Ik was vroeger dik. Maar toen dacht ik van "stop en doe er iets aan" . Ben ik begonnen met cutten, resultaat:13 kg eraf. Ben ik nu wel fier op, maar ben denk ik ook wel spieren kwijtgeraakt helaas. Mijn ouders spreken van een put in mijn buik en denk er daarom nu aan om naar een dietist te gaan en schema te laten opstellen voor terug een 'normaal' lichaam te krijgen en denk nu dat ik vp heb van 13. Toon later jullie een foto, maar wil dus nu gaan gainen en daar Wil ik supplementen als toevoeging voor nemen... Hopelijk is dit wat duidelijk.

Mvg wim

Als je al een supplement wilt gebruiken, wat in mijn optiek nagenoeg nooit nodig is mits je goed eet, dan zou ik voor eiwitten gaan! De rest is meestal zinloos, laat je niet gekmaken door alle beloftes en mooie praatjes van supplementen(shops) ;)

• Topic Starter Topic Starter
Hoe doe ik het best? 500 kcal boven onderhoud op trainingsdagen en op rustdag gewoon op onderhoud? Mvg

Terug
Naar boven