XXL Nutrition

Welke bijwerkingen heb jij ondervonden??

koen85

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Nou mensen, op vervolg van een ander topic ben ik heel benieuwd wat dit uitwijst.

Welke kuur heb je gedaan en hoe lang??

Met een cijfer van 1 tot 10; hoe heftig zou jij je kuurverleden stellen? 1 minst en 10 heel heftig??

Welke bijwerkingen heb jij ondervonden en ik welke mate??

Dit geeft ons wellicht een duidelijker beeld wat echt de nadelen en bijkomstigheden zijn van kuren en bepaalde stoffen!
Wat ik heel sterk merk is dat veel bewezen feiten, bewezen door middel van onderzoeken, vaak afwijken van wat sommigen hier ervaren...!

Ga je gang en dank je wel:)

• Topic Starter Topic Starter
Mijn eerste kuur en tot nu toe ook enigste kuur:

4 weken testosteron propionaat.

150 mg eod.

Alleen wat hoge bloeddruk, maar niet heftig.
Wel wat storend, doordat mijn hart sneller ging kloppen en ik had "hartkloppingen".

2 weken nagekuurd met 20 mg nolvadex ed:

Geen enkele bijwerkingen ondervonden.(logisch misschien) :P

Nou ik denk ook dat vele van de echte bijwerkingen van aas pas op een later leeftijd te merken zullen zijn.

iig gval heb ik tot nu toe alleen wat hartkoppingen en hoofdpijn gehad van aas.

Misschien kunnen de veteranen onder ons dit beamen?
Of lopen ze niet meer rond?

-Clenbuterol 1 maand lang. 5 dagen op 3 af op 80 a 100 mcg geloof ik.
Bijwerkingen waren: heftige hartkloppingen, koppijn (richting migraine), pijnscheuten in vingers, kramp in spieren.
-Dianabol 3 a 4 weken lang op 30mg.
Bijwerkingen waren: vocht, prostaat (niet ernstig en maar een paar dagen).
-Testosteron 10 weken op 500mg.
Bijwerkingen waren: ballen beetje gekrompen verder niks.:p
-Winny op 50mg. (nog mee bezig)
Bijwerkingen waren: koppijn, hongerlust weg.

Wat ik als ergste side heb ervaren was een soort rare pijnscheut tussen mijn benen als ik heftige coïtus had en klaar kwam.
Heb het nu nog wel eens dus kan best eens van de testo zijn.

Goed topic trouwens, hier kunnen we wat aan hebben in de toekomst!!!

puisten vind ik toch wel het grootste nadeel

Steroid Effectiveness Chart and Steroid Side Effects by Steroid.com

lijstje met vergelijking van as op oa side effects. Ligt natuurlijk per persoon anders, maar toch een goede waardemeter.

Jahoor en bij hgh staat er 4 sterretjes bij kracht en gewicht toename vind het een niets zeggende tabel. En vind het al helemaal niks duidelijk maken over wat voor side effects mensen krijgen en ik denk dat koen dat hiermee juist duidelijk wil maken.

lange kuurtjes met; Test enan, deca, bold, dbol, winny.

goeie resultaten alleen herstel viel me zwaar tegen, hoop terugval en eigenlijk geen sides behalve acne.

korte kuurtjes met; prop, mast, tren, dbol

nog betere resultaten eigenlijk als ik kijk naar de toename in korte tijd waarna de gewonnen massa ook goed vast te houden is, bijna geen terugval minder agressief door tren dat is goed te merken. Slapeloosheid en mentaal gevoelig zijn(androgenen) dat zijn de enige sides die ik heb ervaren.

HGH, pijn in me lichaam(ingewanden?) bij doseringen boven de 8iu ED. Slaperige handen maar goed dat vind ik nog niet zo ernstig.

prostaat, haaruitval, gyno, libido, bloeddruk, vocht...zijn wel allemaal tijdelijk..inhammen werden klein beetje groter, maar na het stoppen weer zoals altijd was...gyno snel verholpen met anti-e...prostaat vooral na m'n kuur, das wel vaak erg lastig..maar op gegeven moment neemt dat ook weer af...hoge bloeddruk heb ik zowiezo snel last van..

masteron+trenbolone=haaruitval, afzonderlijk niet merkbaar
test+trenbolone=gyno
eq=hoge bloeddruk
zowel alles lijkt wel op mn prostaat te werken, direct of indirect..
hgh=vocht, ik word door hgh een misvormde alien..hmm, wacht..ik ben al misvormd, dus ik word van hgh een alien..vooral in m'n kop hou ik door hgh vocht vast..soort waterballon..ik hou van ballonnen

ik vind mezelf niet echt een hele zware gebruiker, eerder een lange gebruiker...

test en tren en mast koppijn en van de mast puisten
clen wat bibberen eventjes

Op een gram test heb ik nogal last van een zware stijve en een beetje vocht :p

Terug
Naar boven