Fitness Seller

Welke celebrity zou je graag eens voluit op de bek rossen?

guardian

Huge Freak
Waardering
176
Yo mannen. Laatst was ik aan de kerkstraat in Borgerhout aan het wandelen. Het was al donker en mijn maag grolde. Ik zag de kebab tegenover het kerkpleintje en besloot een kipkebab met cocktail te gaan eten. Ik wandelde er naartoe. Plots zie ik rechts van me iets bewegen in een schemerig portaaltje. Uit nieuwsgierigheid kijk ik naar de schim en ik zie dat het Tom Barman is die met oortjes naar muziek aan het luisteren is, wat staat te neurieën en tegelijk staat te dansen. Weerzinwekkend hoe die kerel nooit normaal kan doen en zich altijd moet profileren. Het is dat ik niet zomaar voor geweld ben tov celebs, maar deze verdiende toch zeker een nominatie.

Bij deze dus, Tom Barman.

Klaas-Jan Huntelaar.

Mike tyson:eek:

Mart Smeets.

gordon.png

wat een vuile ruigpoot..

Margriet Hermans

hahaha Gordon idd

• Topic Starter Topic Starter
Thx voor de reacties jongens. Er mag ook altijd een motivatie bij als je dat wil.

Tygo Gernandt

Motivatie:
-Traint graag thuis met p*ssy weights omdat er gebrek is aan concurrentie in zijn huiselijke setting.
-Zag hem eens in Amsterdam op een scooter, had een hoog mep-mij-gehalte.

Akon
Lady GaGa
Ne Yo
Chris Brown
Jan(tje) Smit

Laatst was ik aan de kerkstraat in Borgerhout aan het wandelen. Het was al donker en mijn maag grolde. Ik zag de kebab tegenover het kerkpleintje en besloot een kipkebab met cocktail te gaan eten.

Off-topic, maar was je dan niet beter een shake gaan drinken bij Bill Richardson, alias Mr. Universe, op de Turnhoutsebaan?

Oke dus.

Margriet Hermans.
Waarom?
Het is een wansmakelijk mens, ze is altijd onvriendelijk, ze doet uit de hoogte en ze is knettergek. Ze vreet zich te pletter maar ze wordt er niet meer dik van. Maar omdat haar darm verkort is laat ze stinkende ruften en dan haar waanzinnige blik erbij. Ik heb eens een stukje gelezen uit haar boek, over haar verhalen van Spanje, waar die gore sloerie "zogezegd" in het rond doete. Echt goor. En ze schrijft dat gewoon zelf he. Ze gaat dan ook wandelen met haar bulldogjes, zo van die kleine opgefrommelde keutels. Kwam ik haar laatst tegen in de Liereman, is een natuurgebied hier om de hoek. Ik zag ze al van een kilometer aankomen. Ik kreeg het natuurlijk al snel benauwd. Zei ze "goeiemiddag" met zo'n geile, deugnieterige glimlach. En die 2 honden maar trekken aan de lijn. Ik gaf ze een zuinige glimlach terug, maar vanbinnen walgde ik. Goor mens. Ik ben blij dat ze haar zitje bij de VLD kwijt is.

• Topic Starter Topic Starter
Oke dus.

Margriet Hermans.
Waarom?
Het is een wansmakelijk mens, ze is altijd onvriendelijk, ze doet uit de hoogte en ze is knettergek. Ze vreet zich te pletter maar ze wordt er niet meer dik van. Maar omdat haar darm verkort is laat ze stinkende ruften en dan haar waanzinnige blik erbij. Ik heb eens een stukje gelezen uit haar boek, over haar verhalen van Spanje, waar die gore sloerie "zogezegd" in het rond doete. Echt goor. En ze schrijft dat gewoon zelf he. Ze gaat dan ook wandelen met haar bulldogjes, zo van die kleine opgefrommelde keutels. Kwam ik haar laatst tegen in de Liereman, is een natuurgebied hier om de hoek. Ik zag ze al van een kilometer aankomen. Ik kreeg het natuurlijk al snel benauwd. Zei ze "goeiemiddag" met zo'n geile, deugnieterige glimlach. En die 2 honden maar trekken aan de lijn. Ik gaf ze een zuinige glimlach terug, maar vanbinnen walgde ik. Goor mens. Ik ben blij dat ze haar zitje bij de VLD kwijt is.
:roflol:

agree!

kansloos dit , waar is de tijd gebleven dat we mekaar eerst verrot schelden voor we gaan stompen.......;)

geen, boeit me geen ****.

Terug
Naar boven