MuscleMeat

Welke Deca ?

Jimbo

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Ok mensen wie heeft er meer info over deze 2 Nandrolone ?
En welke zou je kiezen en waarom (en dan niet alleen om de prijs)

Deca ( Norma- Hellas ) 1 amp / 200 mg € 8,-
Deca ( Yellowtop ) 1 amp / 200 mg € 10,-

Waarom zou er een andere pluspunt zijn dan het prijsverschil?

Bevat net dezelfde stof/dosis en is beiden human grade...

kzou de normas kiezen, alleen voor de prijs dus.

ik zou natuurlijk de goedkoopste pakken; mits ze natuurlijk echt zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Ze komen beiden van dezelfde leverancier dus het lijkt me geen spelletje van die is echt en/of die is fake ...

Ze komen beiden helemááál niet van dezelfde leverancier, laat dat duidelijk zijn! De meest gemaakte fout is dat we Nandrolon Decanoaat als ´Decaatje´ aanduiden, hetzelfde als dat we zeggen doe mij een Spaatje blauw terwijld de ober je dan een Evian flesje geeft.

Deca Durabolin met gele afsluitdop (yellowtops) worden in Griekenland gemaakt door Organon Greece en anders geimporteerd vanuit Nederland.

Norma Hellas is een Grieks laboratorium, nog steeds ZONDER officiele licentie als pharmaceutisch bedrijf (jawel!!) dat de stof Nandrolon Decanoaat ook maakt, onder hun eigen naam Norma.

Soms kom je hun ampullen tegen onder een andere naam aangezien ze soms de productie uitbesteden aan een bedrijf in de buurt van Athene.
Zij produceren vooral voor de BB-markt en dat is een publiek geheim.

Niet van dezelfde leverancier dus maar de stof is precies dezelfde dus als ik zou moeten kiezen zou ik Norma nemen aangezien je meer kans hebt dat die echt zijn. Organon´s Deca Durabolin Yellowtops zijn, samen met Primobolan Depot, de meest gefakete AAS-producten ter wereld.

Ik denk dat er met leverancier de betreffende dealer bedoelt wordt, Mijn eigen voorkeur gaat naar Norma maar waarschijnlijk zullen de yellowtops net zo goed zijn.

Meer kans op echte amps heb je als je Norma's neemt, de Yellowtops zijn de meest gefakete.

ik heb ook norma gehad, mag ni klagen. Had ergens een site gevonden met vergelijkingen ts echte en fake norma, maar ken hem spijtig genoeg nietmeer. De vorm van de etiketten ( ronde of rechte hoeken), de kleur van de vloeistof, het lettertype enz

De norma's zijn licht ondergedoseerd en de yellowtops waarschijnlijk niet anders dan dat beide ok...

4cc

stephen zei:
ik heb ook norma gehad, mag ni klagen. Had ergens een site gevonden met vergelijkingen ts echte en fake norma, maar ken hem spijtig genoeg nietmeer. De vorm van de etiketten ( ronde of rechte hoeken), de kleur van de vloeistof, het lettertype enz

denk dat je www.bodypage.nl bedoelt

Zo oude threads ophalen .. LOL :D

Heeft bijna geen nut om op die site te kijken , want norma veranderd nog weleens van etiket ed.

jimbo zei:
Ze komen beiden van dezelfde leverancier dus het lijkt me geen spelletje van die is echt en/of die is fake ...
We Hebben dus het zelfde leverancier...zijn " spullen" zijn goed..maar Ik heb gehoord dat de Deca Yellow Top iets meer resultaten oplevert..dus Ik zou voor Organon kiezen..( maar Norma is ook goed hoor..)
Groeten
CCavallo

Deca=Deca dat de Norma iets ondergedosseerd is klopt, maar het scheelt ook geld, ik zou gewoon voor de norma gaan, er zit dezelfde stof in, en de kans op fake is een stuk minder.

Ehm even voor de duidelijkheid: Deze thread was al lang afgehandeld maar iemand heeft deze thread opnieuw naar boven gehaald, de vraag welke Deca is dus niet meer van toepassing. :(

Ehm, ok maar het blijft gezellig chitchatten over Nandrolon :D

Terug
Naar boven