hencer
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 11%
Vlug mijn verhaal: voor mijn films/series/programma's te downloaden gebruik ik fileservers zoals bvb rapidshare. Nu is mijn jaarlijks accountje afgelopen en heb ik het nog niet hernieuwd. Dit omdat de laatste tijd RS zijn links heel snel verwijderd omdat ze altijd worden reported. Wat er ook toe leidt dat de meeste uploaders dus ook minder en minder uploaden via rapidshare.
Ik ben dus aan het twijfelen bij welke host ik een account zou kopen voor te downloaden.
Je hebt dus rapidshare, hotfile, fileserver, megaupload, .. Dit zijn volgens mij de meest gebruikte.
Heeft er iemand ervaring met een van de andere hosts? Het is dus enkel bedoelt om mijn wekelijkse serie te downloaden en af en toe een film/programma.
Ik ben dus aan het twijfelen bij welke host ik een account zou kopen voor te downloaden.
Je hebt dus rapidshare, hotfile, fileserver, megaupload, .. Dit zijn volgens mij de meest gebruikte.
Heeft er iemand ervaring met een van de andere hosts? Het is dus enkel bedoelt om mijn wekelijkse serie te downloaden en af en toe een film/programma.

hehehe.