Fitness Seller

Welke EP is de echte en welke de fake?

soulmate26

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
ImageUploadedByTapatalk1358722587.724179.jpg

ImageUploadedByTapatalk1358722609.477991.jpg

ImageUploadedByTapatalk1358722630.947409.jpg

Ik ken de linker foto,.. maar goed zou zomaar kunnen dat ze het etiket hebben aangepast,... laatste keer dat ik ze in mn handen had is zo'n 5 á 6 jaar geleden :D

• Topic Starter Topic Starter
Tekstopdruk verschil, letterdikte en lettertype.

Flip off verschillen, ene is licht rood en ander donker rood.
De ene heeft een dikke stip precies in het minder en de ander nauwelijks.

En laatst maar het allerbelangrijkst.
Kijk naar het bovenste rode rand van de sticker. De ene is hoger dan de ander, dit is heel goed te zien aan de ruimte boven de tekst '10ml multi use vial' !!!

---------- Post toegevoegd Mon 21 Jan 2013 om 00:11 ----------

Ik ken de linker foto,.. maar goed zou zomaar kunnen dat ze het etiket hebben aangepast,... laatste keer dat ik ze in mn handen had is zo'n 5 á 6 jaar geleden :D

Een gouden formule verander je niet zomaar. De linker heb ik pas een week binnen en is nieuw! De rechter komt van een ander bron.

Lot nummers lopen niet op met de datum, vaag toch

volgens mij bijde real, tenzij het van een klein louche dealertje komt dan kan het wel fake zijn.

Die linker met lot 0701 heb ik ook en zijn echt. De rechter lijken mij ook gewoon echt, maar een paar maanden ouder wel.

Zijn beide real, heb het verschil ook gezien.

Heb je ook gezien dat het linker aluminium kapje groter/hoger is dan die van de rechter vial?

Verdacht hoor

---------- Post toegevoegd Mon 21 Jan 2013 om 14:11 ----------

Die linker met lot 0701 heb ik ook en zijn echt. De rechter lijken mij ook gewoon echt, maar een paar maanden ouder wel.

Paar maanden ouder ja, maar met een hoger lot nummer??

Heb je ook gezien dat het linker aluminium kapje groter/hoger is dan die van de rechter vial?

Verdacht hoor

---------- Post toegevoegd Mon 21 Jan 2013 om 14:11 ----------

Paar maanden ouder ja, maar met een hoger lot nummer??

Misschien dat er een andere logica gehanteerd wordt dan wat je zou verwachten.

Ik zou me er in ieder geval geen zorgen om maken. Ik zie wel vaker verschillen in flesjes en etiketten van EP terwijl ik altijd bij dezelfde persoon haal.

De linker kwam met verpakking en rechter niet.

Had al op google naar ep pics gezocht maar kon geen vergelijking vinden met de rechter vial en wel met de linker.

Heb jij anders een foto die in de buurt komt met de rechter vial?

Ik had gisteravond het prullenbakje op mijn kantoor geleegd en daar lagen nog een hoop lege vials in (tja ik gebruik 6ml test e per week haha), waaronder test e met batchnummer 0807 en waarbij die verschillen zijn.
Heb ook nog even mijn dealer gemaild en heb zojuist bericht dat EP tegenwoordig een beter opmaak programma voor hun labels gebruikt.

Heb in 2 andere soorten hetzelfde verschil. Kreeg dezelfde reactie als Testoflesje. Is gewoon verschil in
druk en kwaliteit geweest. UG's proberen hun producten vaak mooier te maken met de tijd.

Je kan het vooral goed zien in de exp en Lot.

foto.jpg

Thanks @testoflesje en younggod !

Als ik zo alle fotos in dit topic bekijk dan kan ik de conclusie trekken dat de oude vials de dunne heldere gedrukte letttertype is gebruikt bij exp date en lot, en bij de nieuwere vials de dikke en donker gedrukte lettertype. Toch?

Dan nog 1 vraag, waarom lopen de lotnummers niet op naarmate de vial nieuwer is??

Ik weet niet welke oud en nieuw zijn man, maar het is beide gewoon real. Ik zou het alleen raar vinden als ik het zonder doosje zou krijgen. Vind ik bij EP juist het mooie want die fakers kiezen niet zo snel voor een UG lab wat moeilijk na te maken is (zoals doosjes dus of een logo of letters op de tabs)

Over de lot numbers kan ik niks zinnigs zeggen. alleen dat de olie zijn werk doet bij mij.

Tekstopdruk verschil, letterdikte en lettertype.

Flip off verschillen, ene is licht rood en ander donker rood.
De ene heeft een dikke stip precies in het minder en de ander nauwelijks.

En laatst maar het allerbelangrijkst.
Kijk naar het bovenste rode rand van de sticker. De ene is hoger dan de ander, dit is heel goed te zien aan de ruimte boven de tekst '10ml multi use vial' !!!

---------- Post toegevoegd Mon 21 Jan 2013 om 00:11 ----------

Een gouden formule verander je niet zomaar. De linker heb ik pas een week binnen en is nieuw! De rechter komt van een ander bron.

Lot nummers lopen niet op met de datum, vaag toch

Let wel EP is underground mocht je dat nog niet weten en undergroundlabs hebben wel een wat afwijking in een label dit kan komen door een andere printer.
Zo ook fliptops google er maar eens op en je zult zien dat er veel tinten rood zijn en vaak komen die nog uit dezelfde fabriek ook

EP wordt NIET gefaked!!!
Snap niet dat mensen zo kunnen zeiken op wat minuscule afwijkingen, volgens mij gaat het uiteindelijk meer om de werking dan om de looks.

Allebei real, is idd zoals men hierboven zegt.
UG lab kan wel eens een andere printer kopen, of andere leverancier van flip-off caps etc. Zijn wel vaker wat verschilletjes.

even een stomme vraag dan. Er wordt zoveel commentaar geleverd over etiketjes..maar hier is er verschil in etiket en wordt meteen gezegd real deal en bij een ander merk waar wel of geen hologram etiket te zien is zou het allemaal fake zijn. Kan dat dan niet ook gewoon een nieuw of ouder etiket zijn, en wie zegt dat het wel of niet klopt? Eigenlijk weet niemand toch 100% wat hij of zij in zijn lichaam spuit zonder een lab test te laten doen.. of zie ik dat verkeerd?

@Viren
Klopt niemand weet iets zeker via de kanalen waar wij onze AAS halen UG of HG. Maar het gaat er niet alleen om wat er geschreven wordt maar ook wie wat schrijft. En bij de hologram discussie gaat het in hoofdzaak om een bron waarvan inmiddels bekend is dat die fake UG op de markt brengen oa het merk met de draak hologram. Die bron heeft geen EP.

Denk je dat een drukkerij nooit een fout maakt met een font / kleur oid?
Heb ze ook beide gehad, is gewoon real deal.

Wat blijft men er toch over door drammen EP wordt NIET gefaked of hebben die AAS jullie hersens al aangetast?

Gewoon erin knallen die ml's en niet zeiken over ettiketjes ik gebruik al jaren underground en heb er meer vertrouwen in dan die HG die zoveel gefaked wordt.

Terug
Naar boven