Fitness Seller

Welke film is dit?

critmonster

Freaky Bodybuilder
Waardering
449
Ik ben op zoek naar een film. Het is een vrij slechte B-film, het gaat over een soort vechttoernooi dat georganiseerd wordt en waar dus verschillende martial arts experts tegen elkaar vechten. Dan wordt er zoals in elk van dit soort filmen ook gewed op wie er kan winnen door een groep rijke mensen die samen zitten en de gevechten op een scherm volgen.

Ik herriner me nog dat één van de deelnemers aan de gevechten een priester was.

Iemand een idee welke film dit is?

het is NIET the tournament.

Laatst bewerkt:
the tournament

en valt best wel mee die film :p

• Topic Starter Topic Starter
the tournament

en valt best wel mee die film :p

ik wou er nog bijzetten ik heb het niet over the tournament, maar ik dacht dat dat wel duidelijk was omdat ik zei

het gaat over een soort vechttoernooi dat georganiseerd wordt en waar dus verschillende martial arts experts tegen elkaar vechten (geen huurmoordenaars die elkaar in een stad uitmoorden dus)

Is dus lijf en lijf gevechten met de blote vuist dacht ik, met wapens zou ook kunnen maar ik denk het niet. In ieder geval wel 1 tegen 1.

Maar ik dacht wel dat dit antwoord ging komen omdat ik zei dat er een priester in meedoet :roflol:

Nee, hier is het zo'n priester die echt vrijwillig deelneemt.

Blood sport? ???

Doet daar een priester mee?
Zijn er daar mensen die op een scherm kijken en wedden?

:D

Het wedden was echt zoals je ook in the tournament hebt, een paar rijke mensen die rond een tafel zitten en dan worden de vechters voorgesteld en kunnen ze iemand aan het begin van het gevecht kiezen, zoals je wel 1001x in dit soort films ziet.

Ik herriner me ook dat het gevecht van die priester ook in de kerk gebeurde.

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

Naah...

was een engelstalige film en was al zeker niet met bokshandschoenen ofzo, waren echt vuist op vuist gevechten waar alles mocht.

Hoeveel films van dit genre kunnen er zijn waar een vechtende priester in meedoet...

idd the tournament , geen slechte film :D

De scene in de taverne is nice :D

Vond hem maar zwak. gebeurde wel 10x ofzo dat iemand 20 seconden wachten om te schieten en dan na 19 seconden werd hij zelf doodschoten/overreden etc...kan wel één keer nice zijn, maar geen 10 keer.

Anyway, dat is NIET de film die ik zoek.

Ik weet welke maar omdat je zo eigenwijs bent over the tournament zeg ik het niet :D

de titel is een cijfer

Je weet nog vrij weinig van de film.
Heb je hem überhaupt wel eens gezien?

The Condemned ??

met Stone Cold Steve Austin

Terug
Naar boven