- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 8%
Dag heren,
Ik heb de laatste 8 maanden hygetropin gebruikt op 3,3 iu 7 dagen per week en ik ben hierdoor echt getransformeerd. Nu die hyge eruit is ben ik opzoek gegaan naar een vervanger. Ik heb vervolgens de nordi's geprobeerd op 5iu per dag en de greentops op 8iu per dag, maar ik vind het allemaal niks. Heb jullie nog adviezen voor een goed verkrijgbare HGH met een goede werking?
alvast bedankt.
Groeten
Ik heb de laatste 8 maanden hygetropin gebruikt op 3,3 iu 7 dagen per week en ik ben hierdoor echt getransformeerd. Nu die hyge eruit is ben ik opzoek gegaan naar een vervanger. Ik heb vervolgens de nordi's geprobeerd op 5iu per dag en de greentops op 8iu per dag, maar ik vind het allemaal niks. Heb jullie nog adviezen voor een goed verkrijgbare HGH met een goede werking?
alvast bedankt.
Groeten

heb sowieso echte nordi's. heb eerder gentropin gehad, maar moet zeggen dat ik veel meer tevreden was over de hyge. Tijdens het 2e kitje merkte ik al flinke veranderingen in mijn lichaam. verder is de prijs kwaliteit verhouding van de hyge veel beter. Geno kost me zowat het dubbele voor hetzelfde aantal eenheden.