AndroidHealthClinic

Welke is de beste denkje.. tussen deze 2 leveranciers

wachs

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
85kg
De Whey Perfection van Body & fitshop of de Whey Protein Isolate http://www.powersupplements.nl/pure-whey-protein-isolate-2000g-108 van
PowerSupplements?

ik heb niet over het prijsverschil of het soort eiwit of smaak, want ik weet dat de ene een isolaat versie is ..

Wat ik wil weten is doen ze wat zij beloven in verhouding met wat Whey kan doen en welk zal beter presteren als product op zich zelf los van elkaar.

Dan vraag ik me af hoe je deze producten wilt vergelijken.
Beiden zijn wheyshakes, die van B&F is een 'gewone' wheyshake voor een goede prijs. De shake van powersupplements is een isolaat, dit wilt zeggen dat het eiwitgehalte hoger ligt, maar de prijs natuurlijk ook.

Beide producten doen wat het moet, namelijk eiwitten leveren. Maar om een goede vergelijking te maken vergelijk je beter de isolaten van beide merken met elkaar.

Beide hebben geen certificaat (powersupplements miss wel?) dus wie weet wat er in zit e:(

klopt b en f heeft m wel!

Er was toch een site gemaakt door corpaul waar je mooi kon vergelijken prijs en eiwitgehalte.En dan zie je vanzelf dat B&F beste keus is

Okey even niet naar gekeken ben die site kwijt haha

Sinds de verhogingen van de eiwitten niet meer; bij isolaat staat B&F 5e bij de whey 3e. :cool:

Wel mss even vermelden dat bij de Whey, de 1e en 2e plaats worden ingenomen door XXL en Sportfood, maar dit zijn wel grote zakken van 5 kilo die je niet kleiner kunt krijgen. Als je een 2,5kilo pot wilt bestellen is B&F wel de goedkoopste ;)

Zal het niet meer doen CorPaul haha

Ik bestel de eiwitrepen altijd bij B&F en die staat daar als duurste omdat de prijs niet klopt.
Als het zou kloppen zou het meteen de goedkoopste van de 3 zijn.

Vind het wel een makkelijke manier om zo'n reep bij het ontbijt te nemen om meteen de dag te beginnen met een 45gram extra proteine :)
welke prijs klopt niet?

Sorry verkeerd gelezen, dacht dat er B&F als 3de stond bij de eiwitrepen.
Maar bij B&F kost de 15pak 29.90 dus dat is goedkoper dan 2 pakken voor 62 euro.

Sorry verkeerd gelezen, dacht dat er B&F als 3de stond bij de eiwitrepen.
Maar bij B&F kost de 15pak 29.90 dus dat is goedkoper dan 2 pakken voor 62 euro.
thanks, wist niet dat b&f ook protein block in assortiment had. toegevoegd.

Kijk jij bent goed bezig man lekker up to date wel zo handig

Die wei isolaat van powersupplements is van goede kwaliteit en banaan smaak vind ik erg lekker en lost goed op. Gebruik hun wei nu bijna twee jaar..

Heb die site van Corpaul ook ontdekt! Handig!! Bedankt.

Terug
Naar boven