MuscleMeat

welke is de beste vetverbrander?

el-terrible

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Vanaf mei begin ik met cardio en lange serie's om mijn overtollige vet te verbranden.
Ik neem nu al ripped fuel (van twinlab) en vind niet dat dat helpt
Kent niemand iets beter?

leanfire van instone nutrition

helaas eigenlijk alleen betaalbaar als je het vanuit de vs besteld

waarom niet een gewone stack en cardio op de goeie manier!
Zorgen dat je in het vet verbrandings gedeelte zit

probeer de oude stacker 3 te bemachtigen
[Link niet meer beschikbaar]

goed dieet is de best vetburner.. als je daarbij dan ook nog wat cardio doet, kom je een heel eind, ik ben in 6 weken ongeveer 5/6 kg kwijt, dus 1kg per week... en nauwelijks tot geen massa.

• Topic Starter Topic Starter
kan er iemand mij een goed dieet opsturen? waar ik in één of twee maanden vet verbrand?

dieet meot je zlef maken, aan de hand van je eigen kennis en eigen behoftes..
als je nog nei tover deze kennis beschikt, dan zit je goed op dit forum..
lees onderzoeken, sticky's in voedingssectie enz.
probeer je zelf goed te orrienteren op ''cutten''.. ik denk zelf, als je daar in mei mee wilt beginnen dat je daar nu een beetje laat mee bent. (als je niet weet hoe het in zijn werk gaat)
Het belangrijkste van een cut dieet is:
kcal in< kcal uit

wat ik ook heb onder vonden is dat je het beste na je avond maal geen, tot zo min mogelijk kh tot je moet nemen.

wat je kan doen is gewoon je huidige bulk dieet nemen en dan flink wat kh;s eruit gooien en dan E en V verhogen.

over cardio zijn ook miningen verschillend, maar sochtends als je opstaat is toch wel voor mij zeer effectief.

dit zijn een paar richtlijnen, voor de details, moet je toch echt goed op dit forum lezen.. en niet alleen op dit forum, maar je gewoon helemaal verdiepen in dit onderwerp..

succes.. !

el-terrible zei:
kan er iemand mij een goed dieet opsturen? waar ik in één of twee maanden vet verbrand?

reken je verbruik uit (kcal) en ga daar 500-600 kcal's onder zitten
persoonlijk val ik dan 0.2 kg per dag mee af, geen merkwaardige massa verlies

Terug
Naar boven