AndroidHealthClinic

Welke kast?

Mighty

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
8
Lengte
1m95
Massa
99kg
Vetpercentage
10%
Ik heb een aantal kasten gezien en wil graag een aantal zaken weten om tot een goede keuze te komen. Ik heb mijn oog laten vallen op de volgende 3 kasten:
- Antec LS Sonata II
- Antec Atlas
- Antec Titan 550

Van de Sonata II weet ik, dat hij bekend staat om zijn stilte. Nu vroeg ik me af of de andere 2 kasten tevens zo stil zijn als de Sonata II. Ze zijn wel van hetzelfde merk, maar je weet het maar nooit he.
Wie heeft er ervaringen met deze kasten of kent iemand met een van deze kasten of wie kan het aan de specs zien?

Ik vraag dit, omdat ik de andere 2 kasten mooier vind dan de Sonata en ze zijn iets groter/ruimer.

in de tweakers buygids gebruiken ze toch altijd die sonata?

die sonata zal wel dan een goede allround kast zijn ;)

haal zo'n alienware/alienwear kast :cool: zien er erg nice uit en geloof nog best stil.

• Topic Starter Topic Starter
die sonata zal wel dan een goede allround kast zijn ;)

Ja, de Sonata II schijnt een hele goede kast te zijn, die bovendien behoorlijk stil moet zijn. Mijn vraag is alleen of de Atlas en Titan dezelfde eigenschappen bezitten, omdat ik die kasten qua uitvoering mooier en praktischer vind.

Alienware: High-Performance Systems - Notebooks, Desktop PCs, Workstations, Peripherals

alienware-newchassis.jpg - 106890
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
alienware-superman.jpg - 106891

• Topic Starter Topic Starter
Zijn mooie kasten Jonko, maar ze zijn alleen niet los verkrijgbaar.:(

De antec p180 vidnt ik wel mooi, ik ga msichien die op de coolermaster stacker 832 halen binnekort.

ge zijt nie wijs wat ze allemaal maken

Terug
Naar boven