MuscleMeat

Welke keuze zal ik maken?

ScarFace

Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik ben al een tijdje lid van dit forum, maar ik ben meer een lezer dan een prater zullen we maar zeggen. Ahfijn, ik ben benieuwd of jullie me kunnen helpen met het volgende:

Ik train nu 4 jaar, naturel. Ik ben (bijna) 22 jaar en ik vind BB nog steeds ontzettend leuk. De laatste tijd ga ik alleen veel minder vooruit dan eerst en uiteraard is dit normaal als naturel zijnde. De drang om "hulpmiddelen" te gebruiken heb ik nooit echt gehad, maar ik zit er nu zeker wel over na te denken om naar een licht kuurtje te grijpen. Al moet ik eerlijk zijn; ik ben een leek op 't gebied van Anabolen. Ik ben sinds een paar dagen hevig op zoek naar informatie over kuren, ik heb hier alleen wel wat meer hulp bij nodig. Hetgene wat ik zoek is een licht kuurtje... Een "leuk" kuurtje om mee te beginnen zal ik maar zeggen. Zelf had ik wat gelezen over Winstrol tabs, maar dit is zeer zwaar voor de lever. Aan de andere kant; "spuiten" vind ik een hele stap om te ondergaan, dus ik zou niet weten welke keuze ik moet maken.

Ook ben ik een leek op 't gebied kwa nakuren. Ik weet dat er genoeg informatie is op dit forum, maar toch zou ik wat gerichtere informatie willen naar mijn situatie.

Ik hoop dat iemand me kan helpen om een verstandige keuze te maken op 't gebied kwa Anabolen.

- ScarFace

hou t simpel, altijd goed resultaat... test erin met frontload OF kickstart (dboll) en dan 8 liefst 10 weken met een goede nakuur met nolva en/of chlomid.

truebreaktrue zei:
hou t simpel, altijd goed resultaat... test erin met frontload OF kickstart (dboll) en dan 8 liefst 10 weken met een goede nakuur met nolvadex en/of chlomid.
ok en hoe weet je dat zo snel je weet geen eens zijn stats.
Dus kerel post eerst maar eens je voedingsschema hoe lang ben je hoeveel weeg je en wat is je verpercentage.