MuscleMeat

Welke keuze zal ik maken?

ScarFace

Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik ben al een tijdje lid van dit forum, maar ik ben meer een lezer dan een prater zullen we maar zeggen. Ahfijn, ik ben benieuwd of jullie me kunnen helpen met het volgende:

Ik train nu 4 jaar, naturel. Ik ben (bijna) 22 jaar en ik vind BB nog steeds ontzettend leuk. De laatste tijd ga ik alleen veel minder vooruit dan eerst en uiteraard is dit normaal als naturel zijnde. De drang om "hulpmiddelen" te gebruiken heb ik nooit echt gehad, maar ik zit er nu zeker wel over na te denken om naar een licht kuurtje te grijpen. Al moet ik eerlijk zijn; ik ben een leek op 't gebied van Anabolen. Ik ben sinds een paar dagen hevig op zoek naar informatie over kuren, ik heb hier alleen wel wat meer hulp bij nodig. Hetgene wat ik zoek is een licht kuurtje... Een "leuk" kuurtje om mee te beginnen zal ik maar zeggen. Zelf had ik wat gelezen over Winstrol tabs, maar dit is zeer zwaar voor de lever. Aan de andere kant; "spuiten" vind ik een hele stap om te ondergaan, dus ik zou niet weten welke keuze ik moet maken.

Ook ben ik een leek op 't gebied kwa nakuren. Ik weet dat er genoeg informatie is op dit forum, maar toch zou ik wat gerichtere informatie willen naar mijn situatie.

Ik hoop dat iemand me kan helpen om een verstandige keuze te maken op 't gebied kwa Anabolen.

- ScarFace

hou t simpel, altijd goed resultaat... test erin met frontload OF kickstart (dboll) en dan 8 liefst 10 weken met een goede nakuur met nolva en/of chlomid.

truebreaktrue zei:
hou t simpel, altijd goed resultaat... test erin met frontload OF kickstart (dboll) en dan 8 liefst 10 weken met een goede nakuur met nolvadex en/of chlomid.
ok en hoe weet je dat zo snel je weet geen eens zijn stats.
Dus kerel post eerst maar eens je voedingsschema hoe lang ben je hoeveel weeg je en wat is je verpercentage.

jah ik reageer op zn post, puur op zijn vraag. Dat zijn voedingsschema en trainingsschema en kennis op orde is gaa ik dan ook vanuit, hij traint tog al 4jr ojah!?... De hoeveelheden kunne toch worden aangepast aan zn stats!?

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie reacties.

Bravo2: Ik ben nu net klaar met cutten en ik ben van plan om binnenkort weer te gaan bulken (dit 't liefst gepaard met een kuur eventueel, om zoveel mogelijk te gainen). Op dit moment ben ik een nieuw voedingsschema in elkaar aan 't knutselen voor de bulk.

Me stats zijn:

- 1.91 M
- 98 Kilo
- 8 á 9% Vet percentage

Ik kan eventueel een foto posten.

truebreaktrue: bedankt voor je advies. Het lijkt mij ook verstandig om 't zo simpel mogelijk te houden, maar de keuze om te gaan kuren ligt bij mij nogal gevoelig (persoonlijke redenen). Ik wil ook zoveel mogelijk informatie vinden over kuren voordat ik er uberhaupt aan begin.

Is spuiten een optie voor je? Of is dat beslist uitgesloten?

Een winny only is een redelijk goede keuze voor jou en het lever verhaal valt reuze mee bij een winny only van 6-8 weken...

Ik ben van mening dat je bij het kuren moet spuiten. Ga er maar van uit dat je na de eerste kuur er nog 1 wil. Je kunt niet bezig blijven met tabletjes imo.
In jou geval zou ik me over het rare idee van spuiten zetten en het gewoon doen!
10 weken 250 tot 500 mg testosteron. Heel simpel, nakuren met nolvadex.
1 ding, je moet er wel 100% achterstaan en er dan ook vol voor gaan..
Maar dat vertrouwen heb ik wel;)

Wat is je kuurverleden als ik vragen mag en post dan eens je schema dat je gebruikt hebt om te cutten ben ik wel benieuwd naar of je die wel uberhaupt heb en foto's mag je altijd posten natuurlijk.
En het zijn wel je hormonen waar je mee speelt kerel.
En als je het spuiten niet vertrouwd of niet weet hoe het moet is het zekers niet verstandig om daar gelijk mee te beginnen kan je het beste eerste door iemand de er verstand van heeft laten doen (huisarts iemand die je ken die in het ziekenhuis werkt of een ervaren kuurder) maar ik zou zeggen maak eerst maar eens een fatsoenlijk voedingsschemakijk hoe je daar op groei want je zit niet aan je max met 1,91 bij 98 kg hoef je echt niet te kuren om te groeien.
En voor elke kuur vind ik gewoon dat test je basis is niet winstrol of dianabol of wat dan ook.

Bravo2 zei:
Wat is je kuurverleden als ik vragen mag en post dan eens je schema dat je gebruikt hebt om te cutten ben ik wel benieuwd naar of je die wel uberhaupt heb en foto's mag je altijd posten natuurlijk.
En het zijn wel je hormonen waar je mee speelt kerel.
En als je het spuiten niet vertrouwd of niet weet hoe het moet is het zekers niet verstandig om daar gelijk mee te beginnen kan je het beste eerste door iemand de er verstand van heeft laten doen (huisarts iemand die je ken die in het ziekenhuis werkt of een ervaren kuurder) maar ik zou zeggen maak eerst maar eens een fatsoenlijk voedingsschemakijk hoe je daar op groei want je zit niet aan je max met 1,91 bij 98 kg hoef je echt niet te kuren om te groeien.
En voor elke kuur vind ik gewoon dat test je basis is niet winstrol of dianabol of wat dan ook.

Het was gisternacht een beetje laat denk ik:D . Want volgens mij staat er duidelijk dat hij nog nooit gekuurd heeft en advies nodig heeft. Welterusten!!! :D

Terug
Naar boven