AndroidHealthClinic

Welke koers moet Nederland varen na een aanslag?

Peiling Peiling ...

• Totaal stemmers
    36

Marky

Monstrous Giant
Waardering
333
Stel dat op het centraal van Amsterdam of Rotterdam in de ochtendspits een zware denotatie meerdere keren plaatsvindt en er 60 burgers bij omkomen dan moet Nederland in de hoofdlijnen...

Laatst bewerkt:
wat een kromme stelling???

• Topic Starter Topic Starter
Je zou kunnen zeggen dat Wilders z'n toon Nederland aantrekkelijk maakt voor fundementalisten om onrust te zaaien. Je zou ook kunnen zeggen dat de toon van links de boel juist tamelijk rustig weet te houden. Of andersom, daar gaat het hier om, maar dan wel na een aanslag waarbij 60 doden zijn gevallen.

Stel dat op het centraal van Amsterdam of Rotterdam in de ochtendspits een zware denotatie meerdere keren plaatsvindt en er 60 burgers bij omkomen dan moet Nederland in de hoofdlijnen...

gezien het OV vooral door de minder bedeelden gebruikt wordt, en een station overdag een hangplek voor tuig is...denk ik dat de terroristen hun eigen volk er meer mee hebben dan het onze.

gezien het OV vooral door de minder bedeelden gebruikt wordt, en een station overdag een hangplek voor tuig is...denk ik dat de terroristen hun eigen volk er meer mee hebben dan het onze.

Gezien het OV dat daarnaast door 95% van de studenten gebruikt wordt denk ik dat onze toekomst dan in gevaar is. :o

Gezien het OV dat daarnaast door 95% van de studenten gebruikt wordt denk ik dat onze toekomst dan in gevaar is. :o

Ja, want theoretisch gezien zou dan 95% van 60 burgers student zijn. Ja, denk inderdaad dat dat aantal ons land in een nieuwe crisis stort.

OT:
Hoop inderdaad dat op dat moment het linkse geluid de burgers rustig en kalm kan houden. Maar ben bang dat de fascistische ideeën van een Wilders toch een grotere voedingsbodem zullen krijgen.

Ook zonder aanslag stem ik op de eerste stelling ;)

Ja, want theoretisch gezien zou dan 95% van 60 burgers student zijn. Ja, denk inderdaad dat dat aantal ons land in een nieuwe crisis stort.

OT:
Hoop inderdaad dat op dat moment het linkse geluid de burgers rustig en kalm kan houden. Maar ben bang dat de fascistische ideeën van een Wilders toch een grotere voedingsbodem zullen krijgen.

Het antwoord was dan ook vooral bedoeld als antwoord op Bsbsbs, zoals je wellicht kon impliceren. ;)

het openbaar vervoer afschaffen!

Eye for an eye, Midden-oosten plat bombarderen (niet dat we het materiaal er voor zouden hebben)

stuurboord

De treinen in paraatheid brengen, nietwaar Marky?

Wat een k*t poll.
Had je geen betere opties kunnen verzinnen?

Ben je wat van plan Marky?

geen van beiden

Terug
Naar boven