Fitness Seller

Welke kuur geeft zo min mogelijk gyno

Status
Niet open voor verdere reacties.

mirin96

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
77kg
Vetpercentage
12%
Ik ben al bezig met research na roids ma gebruik niet.

Ik heb aanleg voor gyno ma dat zie je nauwelijks. Bij test deca dbol enz is er kans op gyno doordat t aromatiseerd maar dat zijn wel de beste roids die er zijn. Ik heb overal gekeken op het forum maar heb geen duidelijk antwoord kunnen vinden welke kuur die veel massa geeft geen gyno veroorzaakt en t liefst zonder ai in t kuur of nolva om toch maximale gains te behalen

Thnx alvast

creatine met omega 3 nakuur

Eiwitkuur erbij en gains gegarandeerd

niet vergeten te trainen

Visolie maakt nieuwe spiervezels aan brah's... basic AAS kennis...

Ik ben het echt spuug zat dat als iemand een serieuze vraag stelt meteen overdonderd word met van die achterlijke antwoorden..

Week 1 t/m 4 2caps omega 3
Week 1 t/m 12 10g creapure
Week 1 t/m 12 2 eiwitshakes
Week 1 t/m 10 caseïne shake
Week 14 t/m 17 multivitamine

De kans op gyno is dan wel héél erg laag :) succes met je kuur en luister maar niet naar die etterbakken

---------- Toegevoegd om 00:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:22 ----------

Die caseïne is trouwens maar 10 weken omdat die langer werkt dan de andere eiwitten

• Topic Starter Topic Starter
Oke echt dankjullie wel man zulke goeie informatie pfff ook die visolie als kickstart danku (sarcasme)

iemand die serieus is ???????

Als je echt voor massa gaat is er altijd kans op die bijwerking, dat beperk je door weer extra medicijnen te slikken... Maar je bent nog veel te jong om hieraan te denken.

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil ook niet kuren ik wou alleen weten of er wel een kuur bestond die minimaal gyno veroorzaakt of helemaal niet en wat je daarvoor moet innemen

PS ik gebruik nie en ga t ook niet gebruiken geef gwn antwoord

Antwoord is gegeven als je leest. /slotje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven