MuscleMeat

Welke kuur zou jij pakken als 3e kuur?

Blablabla1521

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m86
Massa
97kg
Vetpercentage
11%
Beste dbb'ers,

Zit al over mijn derde kuur na te denken maar zal deze op zijn vroegst pas kunnen doen over 15 weken

1e kuur was winstrol only 50mg per dag.

2e kuur(zit bijna aan het einde nu)
Week 1-10 test e 375mg.. na week 7 toch de test e verhoogt naar 500mg.
Week 1-4 winstrol 40mg per dag
week 5-10 proviron 50mg per dag
Week 12-14 Nolvadex 20mg per dag

Een kuur voor droge massa is wat ik zoek.

Misschien zou ik als 3e kuur dit kunnen pakken..

week 1-10 test e 500mg
week 1-4 winstrol 50mg
week 5-10 proviron 50mg
week 12-14 20mg nolva

Verschilt niet veel van de tweede kuur maar net even wat hogere test en winstrol, maar hoor graag andere voorstellen om te doen!

Hoelang ga je off?
Wat wil je met je volgende kuur bereiken?

Waarom geen Tren ipv weer Winstrol :) ?

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga minimaal de de tijd dat ik on ben geweest+nakuur off. en meestal dan wacht ik ook nog wel een extra maandje en ga dan langs bij de huisarts om bloed te laten prikken.

Wat ik wil bereiken is nog even net wat meer spiermassa pakken en net iets droger. Zoals elke keer als ik me doel bereik met bodybuilden wil ik toch steeds weer net iets meer:P

Waarom geen tren ipv Winstrol? dat is een goede vraag. Ik hoopte eigenlijk op wat kuur voorstellen. Wel heb ik vroeger altijd gyno gehad en toen ik 16 was operatief laten verwijderen. Dus ik ben toch een beetje bang dat zoiets terug komt en vandaar dat mijn tweede kuur eigenlijk eerst ook maar 375mg test was..simpelweg om te kijken hoe mijn lichaam erop zou reageren.

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:36 ----------

Oh en bij het injecteren in de glute met een groene naald 0,8 x 40mm doen jullie hem er dan helemaal in of 2/3?

Ik steek hem er altijd helemaal in.

ik zou voor 500gram teste, 400 gram tren gaan per week, degelijk kuurtje dat je wel aankan voor de derde keer, tren is dan ook niet zo hoog gedoseerd opdat je echte trensomnia kunt verwachten.

Opzich niks mis met je kuurvoorstel, als je er op gaint is het alleen maar mooi. Je kunt bijvoorbeeld ook een 250 test met 400 tren overwegen. Sides vielen bij mij heel erg mee en de gains waren super, schoon en flink.

Las over tren dat het gyno kan aanwakkeren daardoor vind ik het lastig om te kiezen.

True Mikie, maar voelt vertrouwder omdat ik nu weet wat test e met me lichaam doet:P. Maar ik ga zeker even die topic opzoeken:)

waarom niet 1-10 test 500mg en dan eindige met winstrol
zodat je goed hard uit je kuur komt.

als 3de kuur ben je nu opzoek naar die keiharde massieve look toch?

Heb bij mijn tweede kuur voorgesteld om met winstrol te eindigen, ben toen veel argumenten tegen gekomen dat het zinniger was om deze als kickstart te gebruiken en wil het liefst vanaf week 5 proviron pakken. Echter niet echt iemand tegen gekomen die met winstrol eindigde.

Weet alleen wel dat ik op de kuur die ik momenteel doe lekker ga en baal zelfs een beetje dat het alweer bijna voorbij is:P

proviron is wel zwaar qua haar uitval heb ik gehoord. (zoals alle DHT's. niet?)

winny niet aan het einde was iets met cortisol verhoging toch?
ik ben zelf ook opzoek naar een 2de kuur om te cutten, met middelen waardoor je echt keihard komt te staan.

tren vind ik een te extreem middel en het effect op de haargrens moet geminimaal zijn.

Je kunt ook 250mg test e en 200mg tren doen. Daarmee pak je meer dan met 500mg test e, en de kans op bijwerkingen is relatief klein.

250mg test e en 200mg tren is ook een mooie 3e kuur denk ik zo. Maar een hogere dosering van beide moet ik dus nog niet doen voor een 3e kuur?

En john doe ik heb zelf eigenlijk niet veel gehoord over haar uitval bij proviron maar kan inderdaad een side effect zijn(maar dat is bij veel andere middelen ook zo). Als ik er over een tijd last van krijg zal ik dat laten weten:P

Hoe androgener hoe groter de kans is op haaruitval. Ik heb er met provi ook een klein beetje last van in het begin.

Zelf gelukkig afgelopen 4-5weken niks van gemerkt met provi naast de test e

Ik zou voor test & primo gaan als ik jou was

---------- Toegevoegd om 18:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:33 ----------

Met winstrol als kickstart

Ik zou voor test & primo gaan als ik jou was

---------- Toegevoegd om 18:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:33 ----------

Met winstrol als kickstart

Primo was ik sowieso geïnteresseerd in aangezien ik had vernomen dat er minder sides aan zouden zitten..echter veel tegengekomen dat het heel erg moeilijk is om aan echte primo te komen en dat je bijvoorbeeld meer gaint op tren. Mocht ik het fout hebben corrigeer me a.u.b, want is erg lang geleden dat ik me in primo heb verdiept:P En het zou erg prijzig zijn voor wat je ermee wint.

Btw bacardi je avatar is 10% bf?

Terug
Naar boven