AndroidHealthClinic

Welke kuur?

Jimmeeey

Cool Novice
Waardering
0
Beesten;),

Bijna alweer klaar met mn test deca kuurtje!
En ja.. natuurlijk zijn we alweer aan het denken aan de volgende:D

nu 3 kuurtjes erop zitten:

kuur 1
1-12 Test 500
1-10 deca 400
1-4 dbol 50

kuur 2
1-12 test 500
1-10 deca 400
1-6 dbol 50

kuur 3 (nu bijna klaar dus)
1-12 test 600
1-10 deca 400
1-5 dbol 30
1-5 oxy 50

Voor mn volgende ben ik aan het twijfelen om tren te gebruiken, mocht mn keuze hierop vallen wordt het sowieso tren a. Ik ben nogal huiverig voor de agressie sides;)

Waar ik aan zat te denken:

Optie 1:
1-12 test 1000 mg pw

Optie 2:
1-16 test 250 mg pw
1-16 primo 800 mg pw

Optie 3:
Iets met tren erin:D
sta in principe open voor suggesties.. low test / high tren, maar als ik dan evt wil stoppen met de tren dan zit je.. misschien korte of lange kuur

Ben benieuwd naar de reacties!
Misschien iemand ook nog ervaringen???

Gek op Deca? :D

Afhankelijk van je doelen kies je een kuur imo. Dus wil je wat langer kuren en langzaam kwaliteitsmassa zou ik voor de primo gaan. Verder kiezen de meesten tren om keihard te worden en evt wat vet te verliezen terwijl ze VVM bijkomen.

De gr test p/w gaat je denk ik een beetje tegenvallen na je 3e kuurtje.

• Topic Starter Topic Starter
Haha, deca vind ik wel lekker ja, ook ivm blessures. Nu toch wat anders proberen.

Doel is clean bulk, stond altijd wel op 11/12%, nu denk ik 14%.
Dus eerst gaan we weer terug naar de 11%, maar volgende kuur wordt gewoon weer clean bulk.
Nooit echt last gehad van veel vocht, laatste keer toch wel.. wil gewoon kwaliteitsmassa.

Denk je dat high primo beter zal bevallen dan 1000 mg test pw?

Haha, deca vind ik wel lekker ja, ook ivm blessures. Nu toch wat anders proberen.

Doel is clean bulk, stond altijd wel op 11/12%, nu denk ik 14%.
Dus eerst gaan we weer terug naar de 11%, maar volgende kuur wordt gewoon weer clean bulk.
Nooit echt last gehad van veel vocht, laatste keer toch wel.. wil gewoon kwaliteitsmassa.

Denk je dat high primo beter zal bevallen dan 1000 mg test pw?

Kan er alleen maar over speculeren, maar aangezien je steeds gecombineerd hebt, denk ik dat 1gr test niet zo heel bijzonder zal voelen voor je.

He Punjab, ken er zelf nog geen zak van. Maar ben mij wel aan het inlezen en aan het opzoeken alvorens ik zelf een adviestopic aanmaak voor komende winter.

Nu was mijn vraag. Wat met optie 1 (1000mg test) met iets bij dan. Of zou je dat sowieso niet aanraden en waarom niet?
K spreek hier wel voor TS en niet als 1ste kuur he :D

Kan, maar meer is niet altijd beter.
Een leuk kuurtje kan al 200mg test-e en 400mg tren-e zijn bijvoorbeeld.

He Punjab, ken er zelf nog geen zak van. Maar ben mij wel aan het inlezen en aan het opzoeken alvorens ik zelf een adviestopic aanmaak voor komende winter.

Nu was mijn vraag. Wat met optie 1 (1000mg test) met iets bij dan. Of zou je dat sowieso niet aanraden en waarom niet?
K spreek hier wel voor TS en niet als 1ste kuur he :D

Uhm nee.. maar toch bedankt:D
Ben benieuwd naar ervaringen en of meningen van andere mensen.
Heb een hoop positieve verhalen gezien over high primo zowel als high test.
Ik vraag me af of dit ook nog leuk is na mijn kuurverleden.

Mensen die hier misschien ervaringen mee hebben?
Advies is altijd welkom;)

Persoonlijk ben ik grote fan van Tren en volg ik Punjab dat 200mg Test-E + 400mg Tren-E al heel erg lekker kan zijn.

Ps: Hoeveel is je laatste kuurtje verlopen? Heb je niet aardig wat vocht vastgehouden op die shizzle?

Bedankt voor de reacties.
Ja man, best wat vocht vast gehouden. Nu moet ik zeggen dat het mn eigen schuld is hoor, mn dieet zit op zich redelijk strak in elkaar, maar merkte wel dat 2 maaltijden met boterhammen per dag toch wel wat vocht aanzet. Ik had beter nog een 3e maaltijd met rijst, kip en groente kunnen pakken ipv boterhammen, maar ach.. vocht gaat weer weg.

Combi oxy diana veel aangekomen, binnen 2 weken 7 kilo!! Maar merkte wel echt dat ik puffy was, toen ik alleen diana nam als kickstart was ik een stuk harder.

Dianabol en oxy same? :o wat heb je behaald met die kuur kwa kilos?

Week 1-4 Winstrol 50mg
Week 1-12 Test 500mg
Week 1-10 Tren 400mg

Hier zul je goed op gaan

Ik gainde heeeeerlijk op een gram test, kwam flink aan, werd er zelfs droger op. Heb me nog nooit zo fijn gevoeld als toen :) Volgende bulkcycle wordt ook weer zoiets, misschien met een kickstart.

Bedankt voor de reacties allemaal;)

Iemand misschien ervaring met high primo?
Sommige zeggen dat high dose primo vergelijkbaar is met low dose tren, maar dat je er veel beter op voelt.
Vraag me af wat ik hiervan moet geloven, neig zelf toch richting mn eerste keer tren:D

Dianabol en oxy same? :o wat heb je behaald met die kuur kwa kilos?

Kwam in de eerste 2 weken 7 kilo aan, ik was best puffy.. met alleen diana kickstart was ik harder.
Na week 5 (na de oxy) wel wat vocht kwijt geraakt (ook wat afgevallen), maar er zat nog steeds genoeg:D

Na 7,8 weken zat ik op +10 kilo. Daarna mn voeding wat aangepast (minder calorieën) want ik at wel gezond maar te veel, zit nu in week 11 ben nu +11 met iets minder vocht.

Terug
Naar boven