XXL Nutrition

Welke laptop?

Rob P

Huge Freak
Waardering
1.263
Lengte
1m93
Massa
104kg
Vetpercentage
18%
Voor school wil ik een laptop aanschaffen. Heb wle een aantal mogelijkheden maar ik zou graag van hier nog wat tips zien. Er zijn een aantal eisen die ik stel:
- de laptop moet makkelijk mee te nemen zijn dus niet te groot en te zwaar;
- prijsrange van 300- 600
- ik zal hem voornamelijk gebruiken voor het typen van documenten dus daar moet hij makkelijk voor te gebruiken zijn

Hebben jullie tips voor laptops met een goede prijs kwaliteit verhouding?

Bedankt.

ideaal voor school zijn die kleine notebook dingen,
goedkoop & makkelijk mee te nemen,

chromebook

voor 600 kan je nog wel een i5 met 15,6 inch scherm nemen hoor heb je een goeie laptop ook voor thuis ;)

macbook 13inch

Tweedehands Macbook Pro 15" van eind 2008 - begin 2009, voor 600 kan je er wel één vinden. Of voor hetzelfde geld een jongere 13".

Nieuwe 11"-13" Macbook Air is ook een optie als je niet gebonden bent aan budget.

En anders een Asus of Sony nieuw.

• Topic Starter Topic Starter
Tweedehands Macbook Pro 15" van eind 2008 - begin 2009, voor 600 kan je er wel één vinden. Of voor hetzelfde geld een jongere 13".

Nieuwe 11"-13" Macbook Air is ook een optie als je niet gebonden bent aan budget.

Macbook overstijgt mijn budget en dat vind ik het ook niet waard. Heb nu deze op het oog. Heb niks tegen macbook btw, ben ook wel apple fan maar ik wil het geld er gewoon niet aan uitgeven.

http://tweakers.net/productreview/49387/asus-eee-pc-1215b-blk216m.html

Denk dat ik die ga bestellen ook.

Laatst bewerkt:
Macbook is inderdaad goed, maar wel niet zo goedkoop. Too bad :(

Macbook overstijgt mijn budget en dat vind ik het ook niet waard. Heb nu deze op het oog. Heb niks tegen macbook btw, ben ook wel apple fan maar ik wil het geld er gewoon niet aan uitgeven.

http://tweakers.net/productreview/49387/asus-eee-pc-1215b-blk216m.html

Denk dat ik die ga bestellen ook.

Nice.

Laat even weten hoe hij bevalt. Ik moet ook nodig weer wat nieuws hebben :)

Dell XPS 14z?

• Topic Starter Topic Starter
Nice.

Laat even weten hoe hij bevalt. Ik moet ook nodig weer wat nieuws hebben :)

Bevalt goed tot nu toe. Typt lekker en alles werkt ook mooi soepel. Je moet wel even alle Acer troep eraf gooien maar daarna kan je aan de gang. Enige waar ik een beetje moeite mee heb is de touchpad die je aardig goed moet indrukken als je bijvoorbeeld wilt scrollen ofzo. Verder ben ik er zeer tevreden mee :D

Bevalt goed tot nu toe. Typt lekker en alles werkt ook mooi soepel. Je moet wel even alle Acer troep eraf gooien maar daarna kan je aan de gang. Enige waar ik een beetje moeite mee heb is de touchpad die je aardig goed moet indrukken als je bijvoorbeeld wilt scrollen ofzo. Verder ben ik er zeer tevreden mee :D

Ik neem aan de ASUS troep ?

Ja heb je bijna met elke laptop die troep, Ik voer altijd even een schone instalatie uit van windows 7 dan draait die echt als een malle vergeleken dat je hem van de fabriek krijgt :)

Terug
Naar boven