MuscleMeat

welke optie?

levrone99

Cool Novice
Waardering
0
ik zit zoals jullie nu al inmiddels weten (van de vele topics:p ) zit ik in de volgende cut- cycle: test prop en masteron.

het gaat redelijk, maar ik vraag me af of ik de laatste 3 weken van mijn 7 wekende durende kuur, in plaats van masteron vervang voor tren ace :cool:
mijn doel was om niet teveel mijn test level te onderdrukken, maar gezien hij toch plat is...
wat ook belangrijk was zijn schone kilo's, dan emmers vocht:rolleyes:

advies :p

Ok maar hoe sta je der nu voor dan?
en hoeveelste week zit je nu?
Wat verwacht je van tren ace dan ?
Wat is precies je doel..

Wat ik ervan begrijp werkt trenbolone ace echt binnen no-time. Dus wellicht een optie om er nog bij te nemen.

Wel vervelend dat je je axis nog eens extra onderdrukt, is natuurlijk niet best, en zeker niet op het eind van een kuur. Maar zoals je zelf al zegt, onderdrukt is ie toch, dus waarom niet:)

omdat een 19-nor op het eind lastig herstellen is. had je de kuur beter anders kunnen plannen en eerst tren-a en dan later overstappen op mast.

als je wel besluit om aan de tren te gaan dan iig de test 2 weken door laten lopen op je tren.

-rodge

• Topic Starter Topic Starter
omdat een 19-nor op het eind lastig herstellen is. had je de kuur beter anders kunnen plannen en eerst trenbolone-a en dan later overstappen op mast.

als je wel besluit om aan de trenbolone te gaan dan iig de test 2 weken door laten lopen op je trenbolone.

-rodge

of natuurlijk gewoon doorgaan met mast prop, want heeft het veel effect hoelang je die tren ace laat lopen ivm axes ???

heb je al besloten je dosis te verhogen?

als je dat nog van plan bent zou ik dat eerst ff aankijken voordat je er een ander middel bijstopt of dit middel vervangt.

zoals rodge al aangaf is tren een 19-nor androgeen welke het meest belastend is voor je axis --> slecht en moeilijk herstel.

heb je al besloten je dosis te verhogen?

als je dat nog van plan bent zou ik dat eerst ff aankijken voordat je er een ander middel bijstopt of dit middel vervangt.

zoals rodge al aangaf is trenbolone een 19-nor androgeen welke het meest belastend is voor je axis --> slecht en moeilijk herstel.

Dit lees ik nu overal en ik vraag me af hoe je dat voelt ? Ik merk namelijk echt niks van men onderdrukte axis op geen enkele manier. Misschien wat minder ochtenderecties maar dat is ook al.

Dit lees ik nu overal en ik vraag me af hoe je dat voelt ? Ik merk namelijk echt niks van men onderdrukte axis op geen enkele manier. Misschien wat minder ochtenderecties maar dat is ook al.

hoe je dat voelt?

blijkbaar ben jij niet gevoelig voor 19-nor androgenen..als je alleen een wegblijvende odol ervaart!

enkele bijwerkingen:

-geen libido tot wel 3mnd na de kuur
- continu vermoeid zijn
- geirriteerd zijn , kort lontje
- geen honger
- snelle verzuring tijdens training
etc.

wat zou de minimaale aantal weken zijn om tren ace te gebruiken, ik dacht meer aan 3 weken.

dosering heb ik overigens verhoogd en niet echt schrikbarende verschillen, alleen mijn libido is verhoogd.

ik zou de trenbolone ace min. 4 wken inzetten liefst 5 a 6, maar als je wilt vasthouden aan je initiele 7 wkn plan , kun je wellicht beter je bestaande kuur afmaken en wellicht de volgende keer inzetten met test/trenbolone.

ik kan me trouwens herinneren dat je zo gevoelig was voor a.s toch? typisch dat je niet zo veel vooruit gaat met 200 test/150 mast eod. toch zo'n 1,3 grm per week ong.

die stelling had ik alleen bij mijn eerste kuur..:o

Terug
Naar boven