AndroidHealthClinic

Welke overlijden van celebs heb jij allemaal meegemaakt?

  • Topic starter Ryu
  • Startdatum
  • Reacties 83
  • Weergaven 5K
  • Volgers 9

Bezoekers in dit topic

Wie is die man op de foto ??
 
Oh, Jerry Garcia. ('leadzanger' van Grateful Dead)
 
Stevemanta.jpg
 
Lolo Ferrari
 
Tupac amaru shakur En Christopher wallace toen ik nog een kleine snotneus was.:)

Bob marley was ik al wat ouder, was toendertijds all over The box.

Tbh kunnen al die dode politici me niet schelen, het heengaan van iconen van bepaalde muzieksTen heeft een vaak veel grotere impact dan het overlijden van een politici. Hoe raar het ook klinkt.
 
iedereen vergeet natuurlijk de king of soul: james brown
 
Die gast van Monkey Business... die kon zo goed lekker babbelen met aapjes.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
brandonewmanREX_450x300.jpg


Marlon Brando, Paul Newman en vele anderen! :) Heath Ledger vond ik behoorlijk sneu aangezien hij me net begon te boeien op het witte doek.
 
Laatst bewerkt:
Elvis, gigantische koppen op de voorpagina van de kranten.

Daarna kwamen zo'n beetje alle films van hem opnieuw in de bioscoop. Meeste films overigens meer als curiosium te bekijken, echt goed acteerwerk zal je er niet in zien. Heb toen zeker 80% van zijn films gezien.

Jammer dat ik dat niet heb meegemaakt, de wereld stond ff stil :eek:
 
Soms dacht ik er wel eens aan hoor. Hoe zou de wereld reageren als iemand zoals MJ zou overlijden. Ik had tenslotte die van Elvis of John niet meegemaakt. Je leest en ziet wel de filmpjes op youtube, maar de sfeer die een samenleving proeft maak je niet mee.

Ik heb ze even voor mij op een rijtje gezet.

Pim : Ik was nog jong, maar weet nog goed toen ik het nieuws net hoorde. Echt zo raar, want Hilversum lag om de hoek. Brrr..

dat was een politieke moord, wat iets heel anders is dan een celeb die door een natuurlijke doodsoorzaak om het leven komt (en een overdosis reken ik onder de natuurlijke doodsoorzaken voor celebs)

George Peppard: Dit was echt een domper in mijn jeugd. Hoe kan Hannibal van de A-team nu dood zijn? Wtf! 5 seizoenen lang werd hij nooit geraakt door een enkele kogel,raket of atoombom. En toen las ik dat hij de pijp uit was door een long probleem? Bah.. :(

wat, is'ie toch door die sigaren dood gegaan ... hoe ironisch.

Pavarotti: Eigenlijk niet al teveel bij stil gestaan, maar vond het wel erg jammer.

just another celeb

De Paus: Did not give a ****.

veel gedoe voor katholieken, maar verder persoonlijk ... good riddance

Guusje Nederhorst: Dit was erg dubbel. Je zag duidelijk op tv dat de NL mediamensen het er erg moeilijk meehadden. Ze was tenslotte nog erg jong. Het nummer ''dreamer'' van D. maakte wel veel los. Vooral toen hij na een paar weken van het overlijden van zijn vrouw er een live versie van gaf tijdens een awardshow. Nekharen stonden rechtop. :)

just another celeb (in mijn ogen) eentje die ik zelf amper kende

MJ: Nog te vers denk ik. Weet alleen dat ik op mijn crosstrainer zat en het opviel dat al die mtv programma's allemaal MJ shit uitzonden. Toen keek ik naar 1 2 3 en zag ik over MJ was zus, Mj was zo. Wat raar dat ze in de verleden tijd schreven. Toen maar even gewacht tot het RTL nieuws van 6.45. Het is wel een stuk geschiedenis wat je meemaakt.

Just another celeb...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Misschien schieten er nog wel een paar te binnen. ;)

Elvis Presley (natuurlijke dood)
John Lennon (vermoord, dat vond ik dan weer wel schokkend)
Curt Cobain (overdosis ... toch ?)
En natuurlijk ex-koningin Juliana :)
 
De dood van Pantani vond ik ook wel schokkend ook al zullen sommigen hem waarschiijnlijk alleen maar een vieze junk vinden. Pantani is ook een voorbeeld van dood door de druk en de media.
 
senna! was ook schokkend om die beelden steeds weer te zien.
 
Wat kan mij die celebs verrotten, als je familie of je vrienden kapot gaan is 10000000x pijnlijker.
 
Wat kan mij die celebs verrotten, als je familie of je vrienden kapot gaan is 10000000x pijnlijker.

nou maak daar en topic over dan.

wie heb je allemaal al verloren in je leven! idee??
 
Back
Naar boven