MuscleMeat

Welke overlijden van celebs heb jij allemaal meegemaakt?

  • Topic starter Ryu
  • Startdatum
  • Reacties 83
  • Weergaven 5K
  • Volgers 9

Bezoekers in dit topic

Wat kan mij die celebs verrotten, als je familie of je vrienden kapot gaan is 10000000x pijnlijker.

Dat heb ik gelukkig pas 1 keer meegemaakt, maar je hebt gelijk.
 
Over wielrenners...Fabio Casartelli:(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 

JFK heb jij met je 35 jaar niet meegemaakt ;)
Ik ben naar m vernoemd, ben 2 maanden na zijn dood geboren.

De eerste celeb die ik me bewust herinner was Elvis. Ik zat op de middelbare school en stond op het station op de bus te wachten toen het nieuws bekend werd gemaakt.
Meest aangrijpende was die van lady Di.

Pim was een apart verhaal, ik stond in de achtertuin van mn nieuwe huis, hemelsbreed 300 meter van het mediapark, toen ik de sirenes hoorde. Het enige wat ik vreesde was dat mn vrouw van dr fiets was gereden (ze kon niet zo goed fietsen).
 
JFK heb jij met je 35 jaar niet meegemaakt ;)
Ik ben naar m vernoemd, ben 2 maanden na zijn dood geboren.

De eerste celeb die ik me bewust herinner was Elvis. Ik zat op de middelbare school en stond op het station op de bus te wachten toen het nieuws bekend werd gemaakt.
Meest aangrijpende was die van lady Di.
ehehe :D

Das wel gaaf Johnny ,
Elvis heb ik ook niet bewust meegemaakt nog altijd wel een fan van zijn muziek...
 
Natuurlijk zijn er de laatste jaren heel wat celebs overleden, die op mij indruk maakten op dat moment waren:

Elvis Presley
Diana
Andre Hazes
Frank Sinatra
Michael Jackson
Dean Martin
Randy Vogelzang
Pim Fortuyn
Prins Bernard

Het is dan net of er een generatie wordt afgesloten...
 
Bernard? Die ouwe nazi?
 
als je een overdosis kogels bedoelt, dan heb je gelijk;)
oh ja acute lood vergiftiging :)

(anyways zelfmoord toch)

Nog een celeb: Lady Di.... de dood ingejaagd door papperazi... vrij schokkend.

Theo van Gogh, vermoord om zijn ideeen
Marvin Gay, doodgeschoten door zijn eigen vader (een dominee notabene)
...
 
Mel en Kim, 1 van de 2 iig.
 
Man, als ik dat allemaal moest onthouden ... ben uit '71 .... zou dus legendes als Bruce Lee, Jimmy Hendrikx, Jim Morrisson, Bon Scott en dergelijke meegemaakt moeten hebben, maar ja, was toen nog een luierpiloot, dus nergens bewust van ....

Maar de dood van bekende mensen die mij wel bewust bij zijn gebleven:

Chuck Schuldiner van de band Death ... veel te jong gestorven ....... :(
Colin McRae ..... reed als een idioot in rallyes, maar verongelukt met zijn helicopter .... :(
Richard Burns, ook een benadigd rallycoureur ... helaas te vroeg overleden .... kanker of zoiets ....
Herman Brood, maar okee, gaf weinig voor die gast ....
Pim Fortuyn, mijn zus was daar op locatie per ongeluk, dus ik maakte me onwijs zorgen ....
Ayrton Senna (1994), in mijn ogen nog altijd de grootste aller formule 1 coureurs .... tegenwoordig zijn het allemaal electronicajunkies die niets meer zelf kunnen regelen, onthouden of besturen ......
Henri Toivonen (1986).... de beelden staan me nog voor de geest, al heb ik het alleen op TV gezien ... het einde van de Group B rally-auto's, een totaal uitgefikte Lancia 037, kijk maar eens hoe dat soort gasten reden met gemiddeld 500pk ... prachtig gewoon ....
Rinus Michels ..... prachtig mens met het voetbalhart op de juiste plek ....
Prins Claus,
....

En ongetwijfeld nog wel een paar die ik nu gewoon vergeten ben ....

Grtz,

Aad ~ Doix
 
Senna word genoemt maar in hetzelfde weekend is ook Ronald Ratzenberger overleden.


Gilles Villeneuve in '82 geloof ik
 
Alleen Pim Fortuyn.Ik fietste vlak na zijn dood nog in de buurt van het media park,ambulances reden voorbij.Ik wist toen nog niet wat er aan de hand was,maar dat werd me later pas duidelijk.Erg apart.
 
De dood van Ayrton Senna heeft me erg aangegrepen.
 
alexander de grote:)
 
Back
Naar boven