XXL Nutrition

welke resistance bands voor explosiviteit

chris88

Dutch Bodybuilder
Waardering
11
Lengte
1m84
Massa
96kg
Ik ben geïnteresseerd in de resistancebands van Fitness seller (http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p873_Resistance-Bands.html)

Nu vraag ik mij af welke ik het beste kan nemen om te starten (14, 23, 34, 45 kg).

Mijn werkgewichten zijn als volgt:
squat 160
Bench 112
deadlift 200

Ik was aan het denken om die van 23 kg te nemen (1 paar) zodat ik 40 kg weerstand heb. Bedoeling is om deze bij squat, deadlift en bench te gebruiken voor explosiviteit te verhogen.

Welke bands raden jullie aan in mijn situatie?
Voor 4 paren heb ik jammer genoeg niet genoeg geld.

Ik heb een barbarian powerrack (oud model). Iemand ervaring met bands zonder die pins vanonder?

Rood voor bench, violet/groen voor deads en squat. Choked bevestigen en klaar is kees.

Dan zou ik voor een setje rode (lichte) en een setje violet (medium) gaan. Als je ook nog zwaar wilt kan je beide bands gebruiken waardoor je een dus een totale weerstand van 35 kg per kant krijgt, oftewel de groene(zwaar). Kost je 86,50 incl. verzendkosten. Voor dat geld kan je ook op Ironwoodyfitness een setje mini (16 kg), een setje small (36 kg) en een setje medium (54 kg) krijgen incl. verzendkosten. (Intermediate package) Met drie setjes kan je dus ook nog meer combineren om verschillende weerstanden te krijgen.

KOOP DIE VAN IRONWOODY, die heb ik ook, zelfs MET verzendingskosten komen ze veel goedkoper aan (als je hun aanbiedingen koopt zèker).

• Topic Starter Topic Starter
Het zal Ironwoody worden. Bedankt iedereen voor de inbreng. Ik wist niet dat ironwoody ook internationaal leverde.

Terug
Naar boven