AndroidHealthClinic

Welke smartphone?

TongPo

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Waardering
5
Welke smartphone is op dit moment het beste, zonder dat je meteen een koel-vries combinatie in huis haalt?

• Topic Starter Topic Starter
Of vinden jullie een smartphone breezah ???

Heb vroeger een P800 gehad maar die vond ik achteraf te groot. Het ging mij voornamelijk om de GPS functie, maar die techniek stond toen nog in de kinderschoenen. Heb er uiteindelijk geen fl**ker aan gehad :rolleyes:

Momenteel heb je wel goede navigatie software voor de GSM, zoals Tom Tom 5 Mobile, dus ik ben me weer een beetje op dit gebied aan het oriënteren.

Niemand die hier iets over weet?

Ik heb mijn Siemens SX1 gister verkocht :D

Ik kocht em ook voor navigatie systeem, net 3 x gebruikt... Had er geen kont aan, zo'n smartphone. In het begin klonk het allemaal leuk enzo, veel programma's games, N-gage games enzo. Maarjah dat deed ik de eerste 2 maanden een beetje (wanneer ik echt TOTAAL niks te doen had, en dat kwam één keer per week voor tijdens het nablijven)

Maar als je echt voor een smartphone gaat koop dan een Qtek 8020, of SDA, Imate Sp3i
Allemaal dezelfde foon (onder een andere naam en andere shell) alleen de Qtek 8020 vind ik persoonlijk het mooist.

De telefoon is ook bijzonder klein voor een Smartphone, namelijk
108x46x18mm

Hier heb je een review.

• Topic Starter Topic Starter
Ik had precies hetzelfde.

Die toeters en bellen zijn in het begin even leuk maar daarna doe je er niks meer mee. Alleen die navigatie lijkt mij érg handig.

TongPo zei:
Ik had precies hetzelfde.

Die toeters en bellen zijn in het begin even leuk maar daarna doe je er niks meer mee. Alleen die navigatie lijkt mij érg handig.

Idd, handig jah als je er veel aan hebt.
Let er wel op dat je een GPS muis nodig hebt, die zijn zo rond de €100.

Ik heb eeen mda compact...Gebruik hem vooral als mp3speler en gsm (duh), maar je kan hem als complete pc gebruiken wanneer nodig :P

Q-tek s100, machtig mooi apparaatje.

Ik heb nog wat leuke games voor de liefhebbers (worms wp, addicted to tennis, karting enz).

Heb ook een MDA Compact en werkt helemaal super, makkelijk ook met de stylus

Gouwetonny vriend gabber maatje mail die zooi is :D

hier ook een tevreden mda-compact gebruiker ideaal als mp3 player en als navigatie systeem voor in de auto

Nu tegenwoordig die navigatie kan nog wel handig zijn, maar al die andere troep gebruik je eventjes in het begin, daarna ook nie meer. Heb zelf ook zo'n grote teringtelefoon met alles erop en eraan, bel er alleen maar mee :cool:

Ik heb ook een MDA compact, je kan er eigenlijk alles mee.
Je kunt er gewoon divxjes op afspelen. Gewoon een filmpje converteren en daarna op je mda zetten. Leuk voor als je 2 uur in de trein moet zitten ofzo. Verder veel mp3 tjes op.

Terug
Naar boven