AndroidHealthClinic

Welke stack is sterker? - anabolic xtreme vs ALRI

Dj Equalizer

Novice
Waardering
0
Ik vraag me af welke stack sterker is
Die van anabolic xtreme ( mass fx + hyperdrol x2)
of die van ALRI (Jungle warfare + Bad ass mass)
kunnen jullie me dat misschien vertellen want ik hoor er zoveel over.
Thanxx

vraag ik mij ook af, goed topic!

Ik denk nog te weining ervaringen om dat te kunnen beantwoorden.

Helaas ligt Stackerstore eruit, kan iemand mij helpen aan een site of de Ephedrine?

hangt van persoon tot persoon af

AX stack schijnt sterker te zijn, da's ook de reden waarom ik eraan begonnen ben. ;)

Dit is ook wat ik gehaald heb uit buitenlandse topics. Zkr de hyperdrol x2 schijnt te rocken.

klopt

Als je train als een mietje zijn beide stacks niks waard :). Zeg dus niet dat jij een mietje bent maar bedoel er mee dat als je deze stack neem ook wel echt serieus moet buffelen. Ik denk dat er ook nog te weinig ervaringen zijn. Ik ben bijna klaar met alri, dan na een maand ax proberen

Als je train als een mietje zijn beide stacks niks waard :). Zeg dus niet dat jij een mietje bent maar bedoel er mee dat als je deze stack neem ook wel echt serieus moet buffelen. Ik denk dat er ook nog te weinig ervaringen zijn. Ik ben bijna klaar met alri, dan na een maand ax proberen

Hoe zijn je gains met de alri stack? wat heb je er van gemerkt?

hyperdrive werkt goed ! , maar hangt van pers. tot pers. af

Ik ben nu 2 weken klaar met alri Jw en Bam. Was eerst erg over te spreken was 3 kg aangekomen en bf zo goed als gelijk gebleven.
De eerste week dat ik gestopt was ben ik zelfs nog bijna een halve kg aangekomen nu de 2e week ben ik ineens 1,5 kg kwijt:(
Zie wel stukje droger dus denk dat het wel een hoop vocht was maar dat neemt niet weg dat ik het wel wat verdacht vind. Zet dan toch ook wel me vraagtekens bij of het helemaal zuivere koffie is;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben nu 2 weken klaar met alri Jw en Bam. Was eerst erg over te spreken was 3 kg aangekomen en bf zo goed als gelijk gebleven.
De eerste week dat ik gestopt was ben ik zelfs nog bijna een halve kg aangekomen nu de 2e week ben ik ineens 1,5 kg kwijt:(
Zie wel stukje droger dus denk dat het wel een hoop vocht was maar dat neemt niet weg dat ik het wel wat verdacht vind. Zet dan toch ook wel me vraagtekens bij of het helemaal zuivere koffie is;)

zoo dat is niet verkeerd;)

Ik zou voor ALRI max lmg, ALRI E max lmg en ALRI prostanozol gaan alle 3 tegelijk dan zul je zien... niet normaal

Terug
Naar boven