AndroidHealthClinic

Welke suplementen

manii

Novice
Waardering
0
Lengte
2m
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
Hallo,

Ik heb al een weken zitten rond neuzen wat voor supplementen ik het beste kan gebruiken, ik gebruik nu een eiwit shake voor spierherstel.

Maar ik zoek een shake waar ik groter en sterker van wordt. De reden dat ik niet een keuze heb kunnen maken van supplementen is omdat ik geen vast training schema heb.

Ik zit bij defensie en ben veel op oefening.

Weken die ik op de kazerne ben sport ik zowiezo al 5x per week

1x hardlopen
1x marsen
3x sport/spel/fitness

Dit is verplicht, in me avond uurtjes train ik ook nog in de fitnesszaal als dat uitkomt, 3x per week ongeveer. Als ik op oefening ben kan ik niet oefenen maar dan doe je toch wel genoeg zodat je wel fit bent.

Ik eet goed, ochtend en middag veel brood en avond ligt eraan wat de kantine heeft te bieden. Probeer veel fruit erbij te eten.

Ben momenteel 90 kilo en heb een vet percentage van 14%
Vroeger was ik veel dikker, waardoor ik nu alleen nog een klein buikje heb (overtollig vel) maar dat train ik er met het hardlopen etc... wel vanaf.

Wie kan mij helpen een goeie keuze te maken.

Hallo,
Maar ik zoek een shake waar ik groter en sterker van wordt.

Kzou eerst je voeding in orde brengen voordat je aan de supps gaat, Supplementen zijn geen wondermiddelen, ze zijn handig als je te kort komt met je voeding. Miss eerst ff wat stickies lezen voor meer info over voeding?

Succes:cool:

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan weinig aan mijn voedings patroon veranderen, ik heb gewoon de middelen niet om dat te veranderen omdat ik intern slaap. en op oefeningen heb ik het zelfde, ik krijg bepaalde paketten waar ik het mee moet doen.

edit: Maar ik let wel op me voeding, ik eet wel goed!

Laatst bewerkt:
Ik kan weinig aan mijn voedings patroon veranderen, ik heb gewoon de middelen niet om dat te veranderen omdat ik intern slaap. en op oefeningen heb ik het zelfde, ik krijg bepaalde paketten waar ik het mee moet doen.

dan ben ik wel benieuwd naar wat je eet op een dag.

• Topic Starter Topic Starter
weekje kazerne,

Ochtend 5-6 plakken Donker brood met pasta/Jam/Hagelslag/Kaas
Middag 5-8 Plakken donker brood met pasta/Jam/Hagelslag/Kaas
als het uitkomt, 0,5 liter melk
Avond heel verschillend wat de kantine te eten heeft, Maar als de mogelijkheid er is Aardappels/ groente/ vlees en als na een bak kwark.

Tussendoortjes fruit/musli repen etc...

Oefening wat je te eten krijgt.

Sorry maar leger en spieropbouw gaat niet samen imo.
Je hebt nooit de mogelijkheden om een goed voedingsschemate volgen.

weekje kazerne,

Ochtend 5-6 plakken Donker brood met pasta/Jam/Hagelslag/Kaas
Middag 5-8 Plakken donker brood met pasta/Jam/Hagelslag/Kaas
als het uitkomt, 0,5 liter melk
Avond heel verschillend wat de kantine te eten heeft, Maar als de mogelijkheid er is Aardappels/ groente/ vlees en als na een bak kwark.

Tussendoortjes fruit/musli repen etc...

Oefening wat je te eten krijgt.
Geloof me dat is echt niet goed eten!! Je hebt bijna geen eiwitten veel te laag in je Koolhydraten en ik ga het niet uitrekenen maar zo te zien zijn je Kcal ook VEEL te laag.. Zoals al eerder gezegt werd ga eerst stiky's lezen en dan pas weet je wat goed eten is.

Gewoon vreten wat je kan, maat van me zit ook in het leger en is tegen de 90kg aan met geen gram vet. Het kan dus wel.

Edit:
Hijs wel 'n kop kleiner dan jij en ik hehe.

Terug
Naar boven