MuscleMeat

welke supplement kan ik gebruiken?

umut310

Novice
Waardering
0
Hallo iedereen,

Ik vroeg me af welke supplement ik kan gebruiken als hulpmiddel en wat vet eraf te krijgen.
Na lang zoeken ben ik uitgekomen op Perfect Burn, hier zijn veel goede reacties over.
Weet iemand toevallig misschien een andere supplement die me kan helpen.
Voor de rest ga 3 tot 4 keer per week naar de sportschool en een gezonde voeding aanhouden.

Alvast bedankt

Minder eten. Of meer bewegen. Er bestaan sowieso geen magische manieren of pillen die vet verbranden. Komt altijd neer op een calorietekort. Je kan spullen zoals caffeine ed gebruiken omdat deze je verbranding iets verhogen, maar wonderen doet t niet.

Groene thee pillen willen nog wel eens helpen.

Dexaprine ook volgens mij krijg je ook veel energie van.

Zou je Dexaprine aanraden! Begin met een halve op nuchtere maag en kijk hoe je erop reageerd :) Werkt na ongeveer 20 minuutjes. Zelf ook weer genomen om 4:30 en ik voel em nu al opkomen ;)

• Topic Starter Topic Starter
welke lijkt jullie beter? perfect burn of dexaprine?

Ik raad zeker Dexaprine aan! Heeft mij veel geholpen bij het overslaan van tussendoortjes en gaf mij meer motivatie om te gaan sporten. Daarnaast is het ook helemaal niet duur dus is het niet zonde als je het niets vind. Als je echt meer informatie wilt over mijn ervaring en de voor-nadelen kun je me een pm sturen.

ripped! of dexaprine.

heb ripped! voor 2 weken genomen, zag een licht effect, nu bezig met dexaprine, voel wel dat ik verder kan gaan als ik ga trainen.

Terug
Naar boven