XXL Nutrition

Welke Supplementen het beste gebruiken

rach33

Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
63kg
Ik ben een vrouw 33 jaar, ben in bijna 2 jaar ongeveer 40 afgevallen.

Daarin lettend op me eten, drinken en minimaal 3x in de week sporten (2uurtjes) daarin doen voornamelijk krachttraining en begin met 10 min cardio(echt een hekel aan)

Ik gebruik whey isolaat eiwit shakes, en 'Dexaprine' iForce Nutrition. Nou werkt t beide prima, maar wil kijken wat ik anders kan gebruiken.

Ik begin nu langzamer hand vormpjes te krijgen in armen en benen(buiken helaas niet omdat ik overgebleven vel heb, niet gek veel hoor maar iig vel)
nou adviseerde de sportschool animozuur, kan ik daarbij die eiwitshake en die
'Dexaprine' iForce Nutrition blijven gebruiken? Of moet ik whey hydosilaat gebruiken?

Aan de sportschool heb ik ook niet zoveel.

Kan iemand mij daar in helpen?
Wil geen super strak afgetraint lijf hoor, ben en blijf en vrouw en wil niet te veel en niet overdreven.
Gewoon mooi en vrouwlijk.

Hoi Rachel ?

ik zou me niet druk maken dat je heel snel gespierd en strak gaat worden
Dat vergt lange tijd zwaar trainen en vrouwen hebben nu eenmaal minder testosteron la smannen dus ook minder spiergroei.
Waar wil je de supps voor gebruiken? Amino is vaak voor een beter herstel na de training
Ik zelf gebruik magnificent van Body en Fit om sneller te herstellen
misschien heb je daar wat aan
http://www.bodyenfitshop.nl/workouts/post-workout/body-fit-sportsnutrition/magnificent/

Ik ben een vrouw 33 jaar, ben in bijna 2 jaar ongeveer 40 afgevallen.

Daarin lettend op me eten, drinken en minimaal 3x in de week sporten (2uurtjes) daarin doen voornamelijk krachttraining en begin met 10 min cardio(echt een hekel aan)

Ik gebruik whey isolaat eiwit shakes, en 'Dexaprine' iForce Nutrition. Nou werkt t beide prima, maar wil kijken wat ik anders kan gebruiken.

Ik begin nu langzamer hand vormpjes te krijgen in armen en benen(buiken helaas niet omdat ik overgebleven vel heb, niet gek veel hoor maar iig vel)
nou adviseerde de sportschool animozuur, kan ik daarbij die eiwitshake en die
'Dexaprine' iForce Nutrition blijven gebruiken? Of moet ik whey hydosilaat gebruiken?

Aan de sportschool heb ik ook niet zoveel.

Kan iemand mij daar in helpen?
Wil geen super strak afgetraint lijf hoor, ben en blijf en vrouw en wil niet te veel en niet overdreven.
Gewoon mooi en vrouwlijk.
Reclame? De sportschool raad het jouw aan en jij wilt aan ons vragen of het nodig is? Checking out packages with lot's of zero's!

• Topic Starter Topic Starter
Reclame? De sportschool raad het jouw aan en jij wilt aan ons vragen of het nodig is? Checking out packages with lot's of zero's!

nee de sportschool raadt me niks aan, ben op me eigen houtje gaan zoeken.

ik heb ook Magnificent en whey eiwit shakes.

Helaas dexparina niet meer verkrijgbaar dus ben over op de perfect burn http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/afslank-supplementen/body-fit-sportsnutrition/perfect-burn/

wie weet wat het doet, en idd als vrouw groei je minder snel, heb ook geen haast maar resultaat duurt wat langer en dat vind ik wel jammer.

Terug
Naar boven