MuscleMeat

Welke supplementen kan ik gebruiken?

Ajacied93

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
55kg
Vetpercentage
6%
Beste bodybuilders,

Welke supplementen kan ik gebruiken, want ik heb de proteïne shakes gebruikt. Het bevorderde de spieropbouw best redelijk, alleen ik moest er toch mee stoppen. Dit heb ik gedaan omdat het mijn acné ook bevorderde. Dit is ook niet helemaal de bedoeling.

Heeft iemand voor mij een goed alternatief ? Een alternatief die mijn acné niet zal bevorderen. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met dit, dat ik snel wat gewicht aan kom. Want heb nog steeds een beetje ondergewicht. En wil graag gewicht aankomen, maar dit niet met vet maar met spieren.

Bedankt voor de tips ! En ik hoor het graag !

Groeten Ajacied93

Een goed voedingsschema opstellen en eten, eten en nog eens eten!

Droge kip, vis, ongezouten noten en een juist trainingsschema. Meer heb je niet nodig

Ontzettend veel eten, olijfolie door je shakes en evt vitamine B5 nemen tegen acné.

Gewoon alles eten, en zuivel/eiwitpoeder laag houden. Betekend veel rood/wit vlees, eieren, vis, noten, pindakaas. Verminder je melk/proteinepoeder inname.

mcdonalds = awesome gains (not srs)

55 kilo? Grapje toch??

Anyway, nummer 1 supplement: Creatine Monohydraat

• Topic Starter Topic Starter
Oke het is me dan wel duidelijk dat ik veel meer moet gaan eten.

Maar bijvoorbeeld creatine, heeft dat veel potentie? Ben intussen wel wat aangekomen, zit nu rond de 58-59 kilo. Maar dat moet natuurlijk wel meer worden.

Kan iemand mij kort en bondig uitleggen hoe ik creatine ga gebruiken, en daarbij het beste voor mij is? Want creatine mag je toch maar bepaalde periode gebruiken ?

Oke het is me dan wel duidelijk dat ik veel meer moet gaan eten.

Maar bijvoorbeeld creatine, heeft dat veel potentie? Ben intussen wel wat aangekomen, zit nu rond de 58-59 kilo. Maar dat moet natuurlijk wel meer worden.

Kan iemand mij kort en bondig uitleggen hoe ik creatine ga gebruiken, en daarbij het beste voor mij is? Want creatine mag je toch maar bepaalde periode gebruiken ?

elke dag 5 gram.. kan je gewoon altijd gebruiken.
maar dit gaat je weinig opbrengen, besteed je geld eerder aan voeding.. creatine is alles behalve een toverpoedertje!

---------- Post toegevoegd 19 August 2013 om 18:35 ----------

hoe ziet je voeding eruit? denk niet dat je ons dat kunt vertellen...

3-4 kg in een week? ???

Terug
Naar boven