Fitness Seller

Welke supplementen zouden nu goed bruikbaar zijn?

WitteWolf

Novice
Waardering
1
Lengte
1m95
Massa
91kg
Vetpercentage
9%
Beste leden,

Al jaren een fanatieke sportman, en na mijn blessure (schouder) in April weer vol in gewichten gaan hangen. Train nu 6 dagen split.

Werkzaam als kok, dus mijn voedingsschema zit redelijk snor!

Boek veel resultaten in die paar korte maanden.
Het enige wat ik momenteel nuttig qua supplementen is eiwitshakes.

Welke supplementen zouden nu een (groot) verschil kunnen maken? ik wil deze resultaten zolang en zo goed mogelijk kunnen boeken.

Alle reacties zijn welkom! (een evt link naar een soortgelijk topic ook, ben nog niet heel handig met de sticky's)

Enige wat echt aantoonbaar resultaten geeft is Creatine (monohydraat). Is nog erg goedkoop ook. De rest is allemaal vrij persoonlijk / subjectief wat nou wel of niet goed werkt, of er zitten ook nadelen aan.

• Topic Starter Topic Starter
bedankt, heb er enige basiskennis over maar ga me er de komende dagen wat beter in verdiepen.

Het gaat het mij niet om wat echt aantoonbaar bewezen is.

Een ervaren sportman is voor mij ook een betrouwbare bron

Proteine shakes en Creatine.

Enige wat echt aantoonbaar resultaten geeft is Creatine (monohydraat). Is nog erg goedkoop ook. De rest is allemaal vrij persoonlijk / subjectief wat nou wel of niet goed werkt, of er zitten ook nadelen aan.

Er zijn ook andere stoffen die in onderzoeken resultaten laten zien. Je hebt zeker het stukje van voedingscentrum gelezen?

Taurine, beta alanine en caffeine :) wel de pure caffeine dan he in poedervorm( deze is qua hoeveelheid net zo duur als de pillen die je kan aanschaffen. 0.200gram x 200 = 40 gram voor 8 euro. 8 euro/ 40gram x 100gramcaffeinepoeder = 20 euro.

Terug
Naar boven