AndroidHealthClinic

Welke van de 2

Powerful

Advanced Bodybuilder
Waardering
146
Lengte
1m83
Massa
102kg
Vetpercentage
14%
Hoi BB,

Graag jullie mening over het volgende.
Ik plan een licht kuurtje voor over een paar maandjes en ik twijfel over de volgende 2 opties

-W1-4
anavar 40 mg per dag
-W1-10
Test E 250 mg per week

Of

W1-10
Test E 250 mg per week
Primo 200 mg per week

3 weekjes Nolva 20 mg per dag moet volstaan vanaf week 13.

Welk kuurtje is beter qua droge gains denken jullie? welke is het meest gezonde voor mijn huid en haar en prostaat?

Ik hou de doseringen bewust laag, dus hoger wil ik niet gaan.
Ik ben al tevreden met kleine gains;)

Bedankt!;):D:D

Op zeker de tweede optie. Minimaal 4 wkn nolva, starten 2 wkn na je laatste inject.

• Topic Starter Topic Starter
Op zeker de tweede optie. Minimaal 4 wkn nolva, starten 2 wkn na je laatste inject.

Bedankt Tremendes. Waarom denk je optie 2 dan?

---------- Post toegevoegd Sat 17 Nov 2012 om 18:13 ----------

Trouwens mooie stats en foto's van je!
Als ik jouw stats had dan was dat voor mij meer dan genoeg.
Hoeveel kuurtjes zijn daarvoor nodig?;)

Bedankt Tremendes. Waarom denk je optie 2 dan?

---------- Post toegevoegd Sat 17 Nov 2012 om 18:13 ----------

Trouwens mooie stats en foto's van je!
Als ik jouw stats had dan was dat voor mij meer dan genoeg.
Hoeveel kuurtjes zijn daarvoor nodig?;)

Optie 2 omdat 40mg var te weinig is var moet je toch wel op 80mg nemen, naar mijn mening.
Daarnaast als je toch al gaat injecteren en met deze dosering nog ruimte in je spuit hebt....Ja dan zou ik optie 2 doen.
Dank je maar het zal je verbazen wat ik gedaan heb, heel weinig eigenlijk. Train al wel heel lang vanaf mijn 17e ofzo, ook wel met pauzes erin met een uitschieter van een jaar of 6. Maar toch al erg lang.

ik zou persoonlijk ook kiezen voor optie twee, puur omdat het meer zal opleveren (en ik niet zo'n liefhebber ben van orals)

Optie 2 en dan de primo op 400 en alles doortrekken naar 12 weken.

Laatst bewerkt:
Optie 2 en dan de primo op 400 en alles doortrekken naar 12 weken.

Bedankt, maar ik wil juist niet te hoog gaan en met 400 mg neemt het risico hierop toch weer toe.;)

---------- Post toegevoegd Sun 18 Nov 2012 om 14:01 ----------

ik zou persoonlijk ook kiezen voor optie twee, puur omdat het meer zal opleveren (en ik niet zo'n liefhebber ben van orals)

Thx, 40 mg anavarX 7= 280 mg androgenen per week en dat is minder dan 200 mg primo.
Ja anavar, dat is wel een oral maar op 40 mg per dag valt de leverschade toch wel mee denk ik?

---------- Post toegevoegd Sun 18 Nov 2012 om 14:04 ----------

Optie 2 omdat 40mg var te weinig is var moet je toch wel op 80mg nemen, naar mijn mening.
Daarnaast als je toch al gaat injecteren en met deze dosering nog ruimte in je spuit hebt....Ja dan zou ik optie 2 doen.
Dank je maar het zal je verbazen wat ik gedaan heb, heel weinig eigenlijk. Train al wel heel lang vanaf mijn 17e ofzo, ook wel met pauzes erin met een uitschieter van een jaar of 6. Maar toch al erg lang.

Geen dank, ik persoonlijk vind de wedstrijd BB te droog en te xtreem uitzien. jouw fysiek is erg mooi. flink wat beef en toch wel gedefinieerd.
maar je zegt weing kuurtjes? hoeveel als ik vragen mag:p 2-3? of meer?

Kun je zien dat wanneer je al een goede basis en ervaring hebt een kuurtje veel beter inslaat dan wanneer je nog geen basis hebt.

---------- Post toegevoegd Sun 18 Nov 2012 om 14:05 ----------

En hoeveel voeding en training vraag ik me dan af.

Natuurlijk, ook dat.:)

---------- Post toegevoegd Sun 18 Nov 2012 om 14:06 ----------

Ik zou als ik jou was Powerful ook voor optie 2 gaan

naar wat ik heb gelezen is primo 1 v'd, zoniet minst schadelijke aas

Terug
Naar boven