AndroidHealthClinic

Aankondiging Wereldkampioenschap Master Highlandgames dan toch in België

Sionnach

Advanced Bodybuilder
Waardering
67
Nieuws van Tommy De Bruyn:
De jaarlijkse Schotse dagen in Ooidonk bij Deinze, België, zullen dit jaar in zijn bestaande concept niet doorgaan, maar in tegenstelling zal er op 28 en 29 augustus bij het Kasteel van Ooidonk (zie www.ooidonk.be ) een nieuw groots Schots Festival gepresenteerd worden met als absolute primeur voor België het Wereldkampioenschap Master Highlandgames. Vele internationale topatleten zullen voor de eerste keer in Europa strijden voor de wereldtitel. Een must see voor iedereen. Daarnaast zijn er diverse activiteiten zoals whiskytastings, Schotse standen, schapendrijven, roofvogelshows, pipebands en vele activiteiten voor jong en oud. Binnen enkele weken zal er een persconferentie komen op het Kasteel en zal de pr campagne starten voor een van de grootste Schotse events van het jaar... We houden jullie op de hoogte !

Dan neem ik even een abo'tje op deze, want ik vond het in Vogelwaarde al leuk om eens te zien.
Dan zal dit wel een heel gaaf spectakel worden! :thumb:

net tijdens de herexamens :(

Idd was ik ook aan het denken.

Ken nix van highlandgames en ben er ook nooit geweest maar lijkt me wel chil, wa kraampjes, wa eten , wa drinke, wa mensen checken.

De pr campagne zal snel beginnen. We hopen zeker op een schitterend spectakel maar daar twijfel ik niet aan. Voor het eerst in het bestaan van de Internationale Federatie komen nu alle meervoudige wereldkampioenen tegen elkaar uit.

Grote namen zoals Ryan Vierra, Wout Zijlstra, Peter Gudmundsson, Allister Gunn etc. De atleten zijn ook helemaal fired up om het tegen elkaar op te nemen. Ik verwacht ook enkele recordbreakers..

Het is op een schitterende locatie waar we alle mogelijkheden hebben voor daarnaast vele randactiviteiten voor jong en oud. De website zal per 1 juli online komen met daarop alle info. Ook posters en flyers zullen binnenkort beschikbaar zijn.

Keep you posted..

Tommy de Bruijn

---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:53 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=L1cs1lSNuQc

Damn ik kom zeker af.

Wat zijn, naast lid zijn van de Highlandgamesfederatie, de minimum eisen/selectiecriteria voor deelname?

De selectie van de atleten wordt voor EK's en WK's altijd gedaan door de Internationale Federatie. Als je hierover meer wilt weten mag je me altijd een mail sturen op tommy@highlandgamesfederatie.org

flyer001.gif

Terug
Naar boven