AndroidHealthClinic

Werking deca

S5F

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
75kg
Vetpercentage
11%
Hallo,

Vanaf de hoeveelste spuit werkt deca?
Maat van me is bezig met Deca 200mg pw. en winstrol depot 50mg om de dag.
Maar nu heeft hij gistere de 3de gezet en vroeg zich af wanneer dit echt inkickt, voorlopig voelt hij er weinig van. Is thans HG.
De discussie van goede kuur of niet is hier niet aan de orde...
greetz

het werkt gelijk maar je voelt het vaak na 4weken en in het gewicht merk je eerst week wel

Na 1 week moet je toch al wel wat merken, maar bij sommigen duurt het ****ing lang

• Topic Starter Topic Starter
Ok thnx! duidelijke antworden want deze vond ik niet op google enzo.
Hij is nu aan de 3de week bezig en merkt er nog niks van zegt hij.
Schijnt wel echte gear te zijn.
greetz Koen

Begint meteen te werken maar maar echt merken dat het werkt is toch meestal 2-3 weken. Maar zoals je al zegt HG moet je al heel zeker zijn van je supplier (zoveel namaak op de markt en veel dealers zullen hun gear altijd top aanprijzen) Zelf best echte en fakes kunnen onderscheiden maar dat zal niet het geval zijn als je de vraag stelt wanneer begint deca te werken :) no offence dus handig is fotos poste in echt of nep sectie.

grtz

het werkt gelijk maar je voelt het vaak na 4weken en in het gewicht merk je eerst week wel

Toch even opmerken dat de lange esther inderdaad direct een kleine hoeveel afgeeft maar daar voel je nog niets van.
Ikzelf merk her in kracht en gewicht na een tweetal 2weken

Dit zijn de bloedwaarden van 500Test E/week, dan heb je ongeveer een idee van hoe een lange esther zich gedraagd :

Laatst bewerkt:
Ik dacht dat als je test-e 1x pw zou prikken dat je geen schommelingen zou krijgen in je boedwaarden? en snap niet precies waarom hij op 90 mg piekt, je zet toch 500?

Omdat het per dag is natuurlijk...je zet 500...als dat allemaal in 1 x zou komen zou je elke dag moeten prikken natuurlijk....(ff hip en Janneke)
Zou btw best heftig zijn 500mg test zonder Esther...( ben ff de naam kwijt)

Omdat het per dag is natuurlijk...je zet 500...als dat allemaal in 1 x zou komen zou je elke dag moeten prikken natuurlijk....(ff hip en Janneke)
Zou btw best heftig zijn 500mg test zonder Esther...( ben ff de naam kwijt)

Haha zou ziek zijn 500 mg test prop

Terug
Naar boven