Fitness Seller

WG: vanille versus aardbei

Stan

Novice
Waardering
0
Ik ben van plan een dezer dagen de weightgainer van perfectbody.nl te bestellen.. alleen net als vroeger bij de ijsco-man zit ik behoorlijk in dubio welke smaak nu te bestellen. Daarom de vraag: Wat is jouw favoriet.. vanille of aardbei (of ...)? En waarom?
Als je t mij vraagt valt er over smaak wel degelijk te twisten ;)
Uiteraard ben ik vooral geinteresseerd in reacties van mensen die ervaring hebben met bovenstaand product. Overigens heb ik via dit forum al vernomen dat de perfectbody WG banaan naar slootwater zou smaken :)

Dan nog een klein vraagje erbij: valt weightgainer ook met een vruchtendrank zoals jus d'orange in te nemen?

aardbei, omdat ik van vanille moet kotsen!!! enne succes met oplossen van je whey :)

WG moet je niet bij Perfect-body.nl bestellen.. Hij mixt heel slecht en erg lekker is die ook niet.

Kijk eens op www.xxlnutrition.nl
Die WG Smaakt erg goed en mengt ook perfect :)

laatst geprobeerd: WG gemengt met vruchtensap, en niets smaakt smeriger dan dat. Deed me denken aan die avond dat de apfelkorn, ammaretto, ouzo, bessen en bier in één keer mijn strot uit kwam ;) ......ach ja, die goede ouwe tijd ;)

tja zo zie je maar weer dat smaken verschillen ik zelf neem MDY ook banaan maar die zijn wel ERG zoet.

Ik vind de WG van xxlnutrition ook goed van smaak en deze lost ook goed op.

en niet te duur............

• Topic Starter Topic Starter
welke smaak van xxlnutrition heb je dan? :)

Ik Heb WG Banaan van xxlnutrition.

Smaakt echt super. Echt een aanrader!

Shaken jullie dat spul met de hand of met een apparaat? Ik met een cocktailshaker op de hand, maar ik heb het idee dat de smaak wat beter is als het het echt met zo'n mix apparaat doet. Wat is jullie ervaring?

Ik doe er altijd beetje melk in, Dan me Whey. En daarna gewoon met een lepel goed roeren.

Ik heb nooit last van klonten. Had ik eerst met die van PerfectBody wel

Terug
Naar boven