MuscleMeat

What The F#ck Stack

Dumbel

Dutch Bodybuilder
Waardering
127
Lengte
1m90
Massa
114kg
Vetpercentage
10%
Ik heb een vraagje over deze stack en met name Vaso Growth,
Op de site en pot staat:
Op trainingsdagen:
Neem 5 capsules Vaso Grow voor het ontbijt in en 5 capsules 45 minuten voor de training samen met 1 maatschep Epic, liefst op nuchtere maag. Neem 1 maatschep Epic na de training.

Het probleem is ik neem de Vaso Growth en Epic s' ochtends voor het ontbijt maar ik ga na het ontbijt direct trainen dus hoe kan ik dit het beste aanpakken?
10 capsules voor de training nemen of gewoon zoals op niet-trainingsdagen 5 capsules s' ochtends voor het onbijt en 5 voor het eten?

Ik heb een vraagje over deze stack en met name Vaso Growth,
Op de site en pot staat:
Op trainingsdagen:
Neem 5 capsules Vaso Grow voor het ontbijt in en 5 capsules 45 minuten voor de training samen met 1 maatschep Epic, liefst op nuchtere maag. Neem 1 maatschep Epic na de training.

Het probleem is ik neem de Vaso Growth en Epic s' ochtends voor het ontbijt maar ik ga na het ontbijt direct trainen dus hoe kan ik dit het beste aanpakken?
10 capsules voor de training nemen of gewoon zoals op niet-trainingsdagen 5 capsules s' ochtends voor het onbijt en 5 voor het eten?

Beste Dumbel,

Persoonlijk zou ik 5 capsules Vaso Grow bij je ontbijt nemen (voor je training dus) op een nuchtere maag. 10 capsules in 1 keer achterover gooien is teveel van het goede. Normaliter zou ik zeggen, neem de overige 5 capsules bij een andere maaltijd, bijvoorbeeld lunch of avondeten, maar aangezien Vaso Grow specifiek is samengesteld om een training te bevorderen (pomp), is dit natuurlijk zinloos.
Afhankelijk van hoeveel tijd er tussen je ontbijt (en de inname van 5 capsules) en je sportsessie zit, kun je in je sportschool alsnog de overige 5 capsules nemen. Wanneer dit minder als een half uur is, raad ik dit af ;)

Bart

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor het antwoord het is vrij duidelijk zo.
Nog een vraagje, kan ik mijn perfect protein shake direct nemen na inname van Epic of moet hier ook een bepaalde tijd tussen zitten?

Bedankt voor het antwoord het is vrij duidelijk zo.
Nog een vraagje, kan ik mijn perfect protein shake direct nemen na inname van Epic of moet hier ook een bepaalde tijd tussen zitten?

Geen dank! :)
Nee hoor, dit kan direct na het nemen van Epic, geen probleem!

Bart

Nog een vraagje, waarom moet je ook 10 capsules van de Vaso Growth nemen op rust dagen wat is het nut hiervan aangezien het een pomp product is?

Nog een vraagje, waarom moet je ook 10 capsules van de Vaso Growth nemen op rust dagen wat is het nut hiervan aangezien het een pomp product is?

Sommige ingrediënten dienen als een spiegel in je lijf te blijven. Althans, dat is het idee er achter.
Ik weet niet exact wat er in Vaso Grow zit, maar er zijn ingredienten (bv Citrulline) die meer doen dan alleen een pomp geven.

Sommige ingrediënten dienen als een spiegel in je lijf te blijven. Althans, dat is het idee er achter.
Ik weet niet exact wat er in Vaso Grow zit, maar er zijn ingredienten (bv Citrulline) die meer doen dan alleen een pomp geven.

Oké bedankt, dus zowel op rust/trainings dagen 10 capsules slikken?

Iemand?

Ik zie dat de Epic in de aanbieding is en heb hier een vraag over, kan je het onafgebroken achter elkaar gebruiken en vermindert de werking dan niet? na bijvoorbeeld 3 maand?

Ik zie dat de Epic in de aanbieding is en heb hier een vraag over, kan je het onafgebroken achter elkaar gebruiken en vermindert de werking dan niet? na bijvoorbeeld 3 maand?

Aangeraden wordt om na 8-12 weken een maand pauze te nemen om(GEWENNING) te voorkomen! :rolleyes:

Terug
Naar boven