AndroidHealthClinic

what to do with tonijn

Kaliber

Cool Novice
Waardering
3
Goedeavond inmiddels,

Ik wil mijn bulkschema uitbreiden met een blikje tonijn op water.
Nu zoek is iets waar ik dit mee kan combineren.
Alleen met een broodje zie ik niet zitten en alleen tonijn rechtstreeks uit blik vind ik ook niet wat.

Iemand tips?

ik eet wel rechstreeks uit blik
makkelijk en handig
combineren vind ik niet lekker.

gewoon een paar weken zo uit blik eten en je vind het op een gegeven moment lekker :thumbs:

i love hardcore :hedbang:

opeten en zwijgen :D

niet mengen, gewoon binnenkappen die shizzledizzle.

je bent hardcore of je bent het niet, je wil toch niet worden zoals bascross ?

Misschien kan je het verwerken in een salade.
en als je het op een broodje doet met wat sla, tomaat enzo is het misschien ook wel wat lekkerder.
Een beetje mayo erop is wel lekkerder, is het niet zo droog. Maar mayo past waarschijnlijk niet helemaal bij je voedingsschema :p

ketchup?

zout en peper maakt voor mij een enorm verschil.

Ik doe er meestal dan nog wat ketchup door, sla en een uitje en gewoon naar binnen met die hap.

"what to do with tonijn"

Gewoon opeten....niet mieten.

In de zin van bulken, tja rol het mss in een pannenkoek zoals een dürum, met eventueel nog wat kruiden erin.

tonijn + zak ijsbersla + wat olijvonaise

Vreten die hap. Ik eet het op mijn werk uit een tupperware-potje waarin ook nog rijst en wat groenten zitten, lekkere combinatie vind ik.

Zo erg is het niet hoor :)

Zit 10 gram suiker in ofzo, voor de rest :thumb:

Tonijn + wat tomatensap + wat gesnipperde ui + evt wat ketchup + peper in een anti-aanbak-pan bakken op zacht vuur met een heel klein beetje olijfolie. :cool:

Mayonaise.

Hoe komt tonijn uit blik trouwens zo verschrikkelijk droge meuk terwijl een tonijn steak haast op je tong smelt zo lekker ?

opeten en zwijgen :D

niet mengen, gewoon binnenkappen die shizzledizzle.

je bent hardcore of je bent het niet, je wil toch niet worden zoals bascross ?
Hoe is bascross dan?

Tonijn uit blik eet ik zonder problemen op hoor, gewoon zonder iets erbij.

ik eet gewoon tonijn op olie basis.. zitten eigenlijk alleen maar onverzadigde vetten in, neit eens zo heel veel.. 9gram per blikje van 140 gram ofzo... :D Wel uit laten lekken of course... :roflol:

Blikje openmaken, vork erin en opeten.

Terug
Naar boven