Mars Mannetje
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 91
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 12%
Weet iemand of je WhatsApp kan dowloaden voor een HTC Touch Diamond? Zo ja, waar? 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

DONT FEED THE TROLL!!!!!
Iphone's zijn voor stumperts
Dat zeggen alleen mensen met zo'n lelijke BB. Wel leuk dat ze dan plotseling een iPhone kopen als hun vakantie geld gestort is.

Moet toch gewoon in market staan? Zoek functie...
Anders word het idd lastig en moet je gaan zoeken naar een .apk bestand, die op je sd kaart zetten, dan een app downloaden waarmee je door je bestanden kan bladeren!
OOh je hebt geen eens android, dammed dan is deze post ook nutteloos!
BTW @ TS wat doe je met zon oude mobiel man, gooi hem in het kanaal koop een eckte !
Dank je. 

Ik vind het een mooi en fijn telefoon, mag het?Dank je.
En ik zie het nut er niet van in om bijv een Iphone 4 te halen terwijl er over een maand of 2/3 weer iets anders verschijnt en dan de Iphone 4 een 'oude' mobiel is.![]()

Als je zo gaat denken kan je net zo goed nooit een nieuwe telefoon halen![]()
Ik vind het een mooi en fijn telefoon, mag het?Dank je.
En ik zie het nut er niet van in om bijv een Iphone 4 te halen terwijl er over een maand of 2/3 weer iets anders verschijnt en dan de Iphone 4 een 'oude' mobiel is.![]()

Not a chance, qua telefoon is en blijft de iphone kwalitatief de beste.Je geilt echt op een iphone 4 he?
Je hebt het er steeds over...
Maar er komt pas weer nieuwe iphone in de zomer!
Daarnaast, als je zo graag wat wilt, koop dan een android, stukken goedkoper en zelfde functies... Kijk is naar een wildfire ofzo, denk dat je die voor een 150 tot 200 euro wel kan kopen! (als je dan je eigen mobiel verkoopt!) Heeft het je niet zoveel gekost!