Fitness Seller

WhatsApp.

• Topic Starter Topic Starter
Waar kun je dat dan zien of die op mijn tel werkt?
Krijg het nergens gevonden.

Moet toch gewoon in market staan? Zoek functie...
Anders word het idd lastig en moet je gaan zoeken naar een .apk bestand, die op je sd kaart zetten, dan een app downloaden waarmee je door je bestanden kan bladeren!

OOh je hebt geen eens android, dammed dan is deze post ook nutteloos!

BTW @ TS wat doe je met zon oude mobiel man, gooi hem in het kanaal koop een eckte !

Laatst bewerkt:
Operating System Windows Mobile® 6.1 Professional

Dat is je OS he dan heb je pech:p

Koop een iPhone dan

Dat zeggen alleen mensen met zo'n lelijke BB. Wel leuk dat ze dan plotseling een iPhone kopen als hun vakantie geld gestort is. 

Mensen met BB zijn inderdaad kneuzen! :rolleyes:
Dat is een zakelijke telefoon, en meesten rond om mij die zon ding hebben/gehad.. Wouden hem graag weer kwijt naar paar maand!

Moet toch gewoon in market staan? Zoek functie...
Anders word het idd lastig en moet je gaan zoeken naar een .apk bestand, die op je sd kaart zetten, dan een app downloaden waarmee je door je bestanden kan bladeren!

OOh je hebt geen eens android, dammed dan is deze post ook nutteloos!

BTW @ TS wat doe je met zon oude mobiel man, gooi hem in het kanaal koop een eckte !

Ik vind het een mooi en fijn telefoon, mag het? :) Dank je. :)
En ik zie het nut er niet van in om bijv een Iphone 4 te halen terwijl er over een maand of 2/3 weer iets anders verschijnt en dan de Iphone 4 een 'oude' mobiel is. ;)

En ik zie het nut er niet van in om bijv een Iphone 4 te halen terwijl er over een maand of 2/3 weer iets anders verschijnt en dan de Iphone 4 een 'oude' mobiel is. ;)

Als je zo gaat denken kan je net zo goed nooit een nieuwe telefoon halen ;)

Heb die telefoon gehad, was er zeer tevreden over. Tot dat ik nu een Desire heb, damn wat is dat een verademing :D

Je geilt echt op een iphone 4 he?
Je hebt het er steeds over...

Maar er komt pas weer nieuwe iphone in de zomer!:rolleyes:
Daarnaast, als je zo graag wat wilt, koop dan een android, stukken goedkoper en zelfde functies... Kijk is naar een wildfire ofzo, denk dat je die voor een 150 tot 200 euro wel kan kopen! (als je dan je eigen mobiel verkoopt!) Heeft het je niet zoveel gekost!

Je geilt echt op een iphone 4 he?
Je hebt het er steeds over...

Maar er komt pas weer nieuwe iphone in de zomer!:rolleyes:
Daarnaast, als je zo graag wat wilt, koop dan een android, stukken goedkoper en zelfde functies... Kijk is naar een wildfire ofzo, denk dat je die voor een 150 tot 200 euro wel kan kopen! (als je dan je eigen mobiel verkoopt!) Heeft het je niet zoveel gekost!
Not a chance, qua telefoon is en blijft de iphone kwalitatief de beste.

Dat je er niet veel geld aan uit wilt geven is de keuze van de gebruiker, maar dat is geen reden om te zeggen dat het een k*t telefoon is.

Tevens de de samsung galaxy een complete iphone rip, bedrijven die het succes van de iphone proberen te evenaren maar er toch in falen.

Terug
Naar boven