AndroidHealthClinic

Widows 7 vraagje

GZHN

Competitive Bodybuilder
Waardering
83
Lengte
1m82
Massa
83kg
vriend van me heeft een windows 7 cd en ik wil er graag me huidige vista mee updaten vandaag, alleen ik heb op het moment allemaal software en games op me pc staan, en een heleboel savesgames van me spellen onder andere MW2, nu ben ik dus bang datk straks na de update niet meer me ADOBE CS3 PAKKET kan gebruiken want die heb ik dagelijks nodig voor me school, en datk MW2 niet meer kan spelen of dat ie me save games niet meer laad en dat soort dingen, kan iemand me van me stress afhalen please en vertellen dat alles gwn probleemloos loopt na de update!

dit moet je echt per applicatie gaan googlen.

Hoogstwaarschijnlijk lukt het niet aangezien hij alle games en software installaties ook deels in het register opslaat op de C schijf, vervang je windows vervang je ook het register en ben je alles kwijt.

• Topic Starter Topic Starter
Hoogstwaarschijnlijk lukt het niet aangezien hij alle games en software installaties ook deels in het register opslaat op de C schijf, vervang je windows vervang je ook het register en ben je alles kwijt.

pff lama zitten dan, het gaat mij vooral om de savegame van modern warfare 2 de rest kank wel op externe hd gooien maar die save game kank niet vinden

je bent echt niet alles kwijt hoor kerel; alles wat in vista werkt en normaliter compatibel is met 7 blijft gewoon probleem loos werken op een paar geisoleerde gevallen na.

heb zelf ook een update gedaan en al mn apps + saves bleven werken.
maar het is natuurlijk altijd een pre om dit van te voren uit te zoeken per app en je belangrijke files gewoon te back uppen.

je bent echt niet alles kwijt hoor kerel; alles wat in vista werkt en normaliter compatibel is met 7 blijft gewoon probleem loos werken op een paar geisoleerde gevallen na.

heb zelf ook een update gedaan en al mn apps + saves bleven werken.
maar het is natuurlijk altijd een pre om dit van te voren uit te zoeken per app en je belangrijke files gewoon te back uppen.

Mijn excuses, van windows 7 weet ik niet alles. Zelfde als de update met snow leopard eigenlijk. Alles blijft zelfde alleen het OS verandert ?

Mijn excuses, van windows 7 weet ik niet alles. Zelfde als de update met snow leopard eigenlijk. Alles blijft zelfde alleen het OS verandert ?

daar komt t wel op neer, incompatibele apps ben je natuurlijk wel kwijt maar dat zal vooral voor legacy gelden, mja ts heeft immers vista dus dat gaat wel goed komen, vooral omdat 7 al een stukje compatibeler is als vista hehe.

Heb een vraagje, booten lukt me niet helemaal

Ik heb windows 7 op dvd, moet het nu vanaf de dvd booten.

1.Doe de dvd erin,
2.Start de pc opnieuw op,
3.Druk bij opstartmenu op ESC --> Bootmenu,

Krijg de vraag om op een knop te drukken als ik windows vanaf de dvd wil starten. Vervolgens gebeurt er niks en start alles normaal op.

Iemand?karmaa

Moet je in de bios even zoeken naar legacy usb en deze even aan zetten.

Moet je in de bios even zoeken naar legacy usb en deze even aan zetten.

volgens mij is het gelukt, enige wat ik heb gedaan is in het bootmenu bij
HD
Cd/dvd

op cd klikken en de dvd erin, hopen dat ik er later geen problemen mee ga krijgen

Savegames van spelen zijn altijd een of meerdere bestanden die op een bepaalde locatie staan. Deze copieren en zorgen dat je ze na de installatie van Win 7 op exact dezelfde locatie terugzet.
Als je niet kunt vinden waar ze staan even het spel openen, game saven en met de zoekfunctie van windows zoeken naar bestanden die vandaag gewijzigd zijn.

ADOBE CS3 kan je op de website wel informatie vinden of deze compatible is met Windows 7.

vriend van me heeft een windows 7 cd en ik wil er graag me huidige vista mee updaten vandaag, alleen ik heb op het moment allemaal software en games op me pc staan, en een heleboel savesgames van me spellen onder andere MW2, nu ben ik dus bang datk straks na de update niet meer me ADOBE CS3 PAKKET kan gebruiken want die heb ik dagelijks nodig voor me school, en datk MW2 niet meer kan spelen of dat ie me save games niet meer laad en dat soort dingen, kan iemand me van me stress afhalen please en vertellen dat alles gwn probleemloos loopt na de update!

http://www.pcmweb.nl/artikel.jsp?id=2442271

• Topic Starter Topic Starter
ik heb het!
het is me gelukt, ik heb nu gewoon me spulletjes als muziek films en andere belangrijke documenten gebackuped op externe HD van 1 terabyte, en toen heb ik een windows 7 ultimate gedownload en de ISO gebrand op een dvd en toen vanaf cd rom opgestart tijdens het opstarten, even schermpje volgen en dan kan je kiezen tussen fresh install of upgrade, ik koos fresh install en hij deed het, geactiveerd en alles, kan zelfs windows update uitvoeren!
windows 7 draait veel soepeler dan vista, kdraai nu ook op x64 bit met een quad core, dus me processor wordt nu optimaal benut:D

Terug
Naar boven