AndroidHealthClinic

Wie DC++ er nog?

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Wie doet er (nog) aan DC++?

Ik heb 't een tijd niet gedaan, zag een program-update en dacht: Misschien is het de moeite weer eens waard. Wat zijn je favoriete hubs? Zijn de snelheden een beetje redelijk?

In de computer totaal van afgelopen week is een heel artikel er aan besteed. Wellicht weer interessant om te proberen. Zelf heb ik een ervaring met goede hubs, etc.

vreselijk programma!!!

ik zit toch meer aan de limewire/torrent/newsgroups

Voor de echte leuke hubs moet je een private hub hebben, of heel veel delen. Ik vind het niet erg om dingen te delen, maar om nou 250gb of meer PERSE te moeten bewaren puur om bij een filmpje te kunnen gaat me tever. Ik heb andere bronnen waarbij ik niet alles moet bewaren om maar zoveel mogelijk gb te hebben voor acces. Het idee is op zich goed, maar de minimum opslag van de beter hubs ligt te hoog. Ik heb liever kwaliteit dan quantiteit.

Ook limewire, torrents en nieuwsgroepen hier. DC++ Heb ik in het verleden niet veel plezier aan beleefd.

alleen torrent en newsgroups

DC++ heb ik veel gedaan, maar weegt niet op tegen de voordelen van bittorrent. Usenet is zeker geil, totdat de retentie erin hakt. En dit is zelfs op een payserver zo. Nee, bittorrent is zoeken naar een goede torrent, aanzetten en ff wachten....niks zoeken naar nieuwe delen, nieuwe aanbieders etc. gewoon downloaden.

vorig jaar nog veel gedaan..was wel een leuk kanaal met bb films..maar dies ermee gekapt dus sinds dien ik ook:)..

Heel veel gebruik van gemaakt vroeger... zelfs daardoor een externe hdd gekocht om al mijn films op te bewaren zodat ik in betere hubs kon komen. Maar sinds de ontdekking van Torrents site al bijna dik een jaar geleden geen Dc++ opgestart...

Oh ja en je upstream gaat altijd kapot door al die mensen die van jou downloaden... ik mis de optie op deze op max 3kb te zetten :D

DC++ op het intranet van de Fontys en TU/E in Eindhoven met m'n laptop.. wel handig :)

verder torrents en limewire zijn voldoende voor mij..

vroeger Kazaa, nu alleen nog maar Limewire:D

vroeger heel veel DC++, je moet gewoon de juiste (private) hubs kennen die hele strenge regels hebben mbt wat je shared.
en je moet bereid zijn om je pc lang aan te laten staan en als het eenmaal gaat lopen dam loopt het ook.
even snel iets downloaden wat je meteen wil hebben is er vaak niet bij.

DC++ werkt goed voor dingen die veel mensen hebben, zoals nieuwe spellen en voor dingen als dvdr's als je in een toegewijde hub zit.
voor dingen die zeldzaam zijn werkt het weer niet goed. (omdat je dan kan wachten tot je een ons weegt op een slot).
voordeel tov usenet is dat er meer beschikbaar is op een bepaald moment.

maar nu gebruik ik echt alleen usenet.

Laatst bewerkt:
ik gebruikte het voor echt zeldzame dingen, maar sinds ik usenet heb leren kennen:heart: , nooit meer

je kunt anders je share faken ;) of je gecheckt erop wordt, is iets anders ;)

roxxe zei:
ik gebruikte het voor echt zeldzame dingen, maar sinds ik usenet heb leren kennen:heart: , nooit meer

je kunt anders je share faken ;) of je gecheckt erop wordt, is iets anders ;)

kan, maar als je in een goede hub zit waar je niet uit gekickt wil worden is dat niet slim.

Torrents, Emule ( voor muziek ) en ga newsgroepen gebruiken.

Ik DC++ alleen maar, ik vind het een lekker veilig systeem.

Favoriete hubs zijn:
Aurora
k*t hub
7 dutch Fow
DC for fun
etc
Maar idd het wordt pas echt interssant als je meer dan 100 gig in je share hebt.

Ik DC++ nog wel ja :) Wat ik doe is m'n shares vol open gooien (180gig), dan 17 slots open gooien, met 12 channels tegelijk connecten en searchen naar iets wat ik nodig heb. Heb geen speciale hubs waar ik altijd kom ofzo.

Terug
Naar boven