XXL Nutrition

Wie download er nog via IRC?

vroegaah via xdcc, maar sinds ik usenet heb geleerd ^_ ^ **** that :P
packetnews & ircspy waren goe

Nope. Vroeger erg veel gebruikt, toen je nog gewoon zelft de kanalen af moest gaan en alleen door het invoeren van tientallen codes iets kon downloaden.

Xdcc catcher is wel leuk.. is een progje.

Ik downloadde altijd via IRC, nu niet meer. Soms gebruik ik nog XDCC catcher... ik moet binnenkort ook maar over gaan op usenet

Laatst bewerkt:
Neen, ik weet niet eens hoe het werkt.

doe het wel regelmatig, snelheden zijn altijd top :)

Vroeger veel via MIRc gedown maar maak tegenwoordig alleen gebruik van torrents via filelist. Altijd tegen mijn maximum van 450kb/s aan dus nix te klagen

Jaren geleden, maar er zijn zoveel betere bronnen. Het is altijd maar afwachten wat iemand heeft staan als je op IRC zit, regelmatig kwam je fakezooi tegen.

irc , bommanews en ftp's

Ja nog zo nu en dan, als je eenmaal de instellingen goed hebt staan en gewoon ircSpy gebruikt is het prettig downloaden.
Vaak goede snelheden en spul wat je met bittorent niet kunt vinden, zijn nog te krijgen via MIrc.

Soms als ik iets niet kan vinden, trek ik het van irc af.

vroegah ! (en dan alleen mp3's, grote bestanden heb ik via IRC geen vertrouwen in)

den deze ook, het is het enige waar ik een goede snelheid haal. Plus met torrents moet ik een beetje uitkijken met mijn uploadlimiet van 1.5G LOL

wel eens geprobeerd maar beviel me niet.

FTP /FXP's
peer to peer
en torrents

Zelden. Het is altijd zo'n gedoe om wat te vinden en te downloaden. En vaak moet je in die lange wachtrijen staan...Geef mij maar torrents :hornyna:

Ik download vaak via "xdcc"
Vind het echt handig en werkt goed.

Alien zei:
den deze ook, het is het enige waar ik een goede snelheid haal. Plus met torrents moet ik een beetje uitkijken met mijn uploadlimiet van 1.5G LOL
Inderdaad da's het grote probleem bij torrents, de down- en in grotere mate de UPloadlimieten van de (mijn) provider.

Terug
Naar boven