AndroidHealthClinic

wie gaat dit jaar de k-1gp finale winnen?

Peiling Peiling wie wint de k-1 finale dit jaar

• Totaal stemmers
    41
Ik denk Schilt, maar ik hoop Bonjasky of Hoost...

Ik denk ook schilt.. maar ik vind dat zo'n k*tvechter om te zien. Hoop ook op bonjasky.

Schilt, hij heeft zijn techniek aardig verbeterd gezien vorig jaar en heeft zijn lengte behoorlijk mee.

Ik hoop Bonjasky en anders le Banner.

Dekkers GOLDEN GLORY STEFFAN LEKO!!

de achternaam van zijn trainer en zijn hometown geven zwaar de DOORSLAG! prachtig om te zien dat Snelheid en techniek discipline voor massa en lengte gaan!

Ik hoop op Bonjasky :) En anders mag Le Banner hem wel winnen van mij!

le banner hoop ik.
eigenlijk ben ik een beetje anti-schilt

ik denk schilt.
hij wint ook meestal het makkelijkst van zijn tegenstanders

• Topic Starter Topic Starter
Dekkers GOLDEN GLORY STEFFAN LEKO!!

de achternaam van zijn trainer en zijn hometown geven zwaar de DOORSLAG! prachtig om te zien dat Snelheid en techniek discipline voor massa en lengte gaan!

dus dekkers/hemmers,,,en Breda geven de doorslag??

golden glory heeft wel de meeste kans,,met 3 vechters van de 8 in de finale

• Topic Starter Topic Starter
:D

leko is idd een goeie technische vechter,
maar hij heeft een minpuntje,,,,hij komt kilo's te kort(zoals ndre mannaart paar jaar geleden al zei)
zn eerste partij tegen bonjasky krijgt ie het al zwaar,,,aangezien bonjasky paar jaar geleden van stefan verloor op punten,,zal hij gebrand zijn deze WEL winnend af te sluiten..
dus die pot alleen al zal te zwaar worden om vervolgens NOG 2 partijen te winnen.

ik hoop dat er iemand uitvalt en dat peter earts wint van musashi dan neemt peter de plaats in.....winnaar PETER EARTS!!!!!!!!!!

waar is de keuze "ik weet niks van deze sport"
OT: Ik denk dat de beste wint;)

het liefst hoost!! is wel al oud maar de man is ook een uitermate slimme toernooi vechter

De winnaar van Semmy vs JLB wint het hele event. Ik zet m'n geld op Schilt.

schilt, maar ik hoop op de koning: LE BANNER

Terug
Naar boven