XXL Nutrition

wie gaat er naar dour festival.

dour festival? zegt me niets...
plaats eens een link?

wat voor een bands wil je zien?

• Topic Starter Topic Starter
http://www.dourfestival.be/nl/

het meest alternatieve festival in Belgie, heel prettig als je eens een ordinaire dag van een Waal wil meemaken: op je tam gat zitten, overdadig drugsgebruik en af en toe een leuke band of dj meepikken. Er zijn ook bergen die je kan beklimmen om daarna weer af te dalen en een heus, azuurblauw meer waar je de nudist kan uithangen en in je blote fl**ker kan wegrennen van paardrijdende politieagenten.

een aanrader: :thumb:

oow ja er lopen ook geen bodybuildertypes rond, dus vanaf het moment dat je een kleine piekende biceps hebt wordt je er zowieso op handen gedragen door het franstalig schoon.

holy shit, ik ben er zaterdag&zondag :roflol:

Eastpack stage is vet op vrijdag en zaterdag!

Zou graag heen gaan, komt me dit weekend alleen slecht uit helaas :(

Rob G zei:
Eastpack stage is vet op vrijdag en zaterdag!

Zou graag heen gaan, komt me dit weekend alleen slecht uit helaas :(

je gaat wat missen kerel.

zelf ga ik voor:

do or die (metalcore van eigen bodem, met siciliaanse tough guy teksten)
soulfly
fifty foot combo
ignite
caliban
angel crew
grojira
fischerspooner
nebula

en dj sets:
derrick may
miss kittin

drum n bass en reggae/ragga ga ik in elk geval mijden, ik heb echt een teringhekel aan dat dreadlockvolk met gekleurde polsbandjes.0

Mja ik baal er ook van bro. Zou zeer graag gegaan zijn. Maar maybe volgend jaar...

Zou ook zeker ff gaan kijken bij maroon, with honor en the haunted! Veel plezier kerel!

Het zit er wel in dat ik hem volgend jaar mee pak.. ik vind in belgie de festivals toch al leuker als in Nederland met :o Pukkelpop als favoriet

Terug
Naar boven